حشمت الله نظری: تغییرات ساختاری بانک کشاورزی بر مبنای مشتری محوری است

حشمت الله نظری: تغییرات ساختاری بانک کشاورزی بر مبنای مشتری محوری است

حشمت‌الله نظری عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در تشریح نقش و جایگاه مشتری در موفقیت بانک‌ها گفت، تغییر و تحول متناسب با نیازهای مشتری یکی از الزامات نظام بانکی به شمار می‌آید و تغییرات ساختاری این بانک نیز بر مبنای مشتری محوری است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، نظری صبح روز سه شنبه دوازدهم آذر ماه در یک ارتباط تصویری با شرکت کنندگان چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این بانک ضمن اعلام مطلب فوق افزود: تغییر و تحول از ویژگی‌های دنیای امروز است و بر اساس این ویژگی باید خدمات جدیدی را به مشتریان ارائه داد.
وی، تأکید بر اینکه باید دائم در حال تحول باشیم خاطرنشان کرد: تغییرات ساختاری در بانک کشاورزی متناسب با نیازهای مشتری انجام شد و راه‌اندازی ادارات مشتریان اعتباری، ارتباط با مشتریان، بانکداری اختصاصی و شرکتی همسو با این اهداف و نیازها است.
عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی پرهیز از بی‌تفاوتی نسبت به خواسته‌های مشتریان را از دیگر ضرورت‌های دنیای امروز دانست و گفت: امروزه موفق بودن و موفقیت داشتن یک انتخاب است و سازمان‌هایی موفقند که مسیرشان را از قبل انتخاب کرده باشند.
نظری اضافه کرد: در دنیای امروز ساختن آینده مقدم بر پیش‌بینی آن است وتعریف چشم‌اندازها و ماموریت ها نیز جزء دیگر الزامات سازمان‌های امروز به شمار می‌آیند.
وی متذکر شد: بانک کشاورزی نیز با تجربه موفق 80 ساله و اثرگذاری در اقتصاد کشور باید برای رسیدن به موفقیت بیشتر خود را آماده کند.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به ضرورت جمع‌آوری منابع ارزان قیمت برای به‌کارگیری در بخش کشاورزی، بر استفاده از ظرفیت‌های نرم‌افزاری به ویژه بانکداری الکترونیک تأکید کرد و تلاش مضاعف کارکنان این بانک را برای تحقق اهداف تعیین‌شده خواستار شد.
نظری توجه به نیازهای مشتریان، بازارهای جدید، ارائه طرح‌های جدید، افزایش بهره‌وری، ارائه خدمات کیفی،هزینه‌ پایین‌و ... را از مسائل مهم حوزه مشتریان برشمرد و گفت: همه کارکنان بانک باید با آگاهی کامل از خدمات قابل ارائه، برای حفظ و افزایش سهم از بازار تلاش کنند.
وی افزود: نوع عملکرد کارکنان در حفظ یا خدشه‌دار شدن اعتبار و آبروی سازمان نقش بسزایی ایفاء می‌کند. ازاین‌رو موفقیت بیشتر بانک کشاورزی در گرو اطلاع کامل همکاران از مأموریت‌ها و اهداف این بانک است.
نظری با بیان این که امکانات نرم‌افزاری بانک کشاورزی جزو بهترین امکانات در نظام بانکی کشور است تصریح کرد : استفاده از این امکانات می‌تواند در افزایش بهره‌وری و رسیدن به موفقیت راهگشا باشد.
وی به عملکرد موفق بانک کشاورزی در اجرای طرح توسعه کشاورزی اشاره کرد و افزود:به مشتریان اعتباری و مجریان طرح ها باید توجه ویژه ای داشت و متناسب با نیازهای آنان نیز خدمات جدیدی ارائه کرد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش از افزایش تعدادی خدمت جدید به مجموعة خدمات این بانک خبر داد و تأکید کرد: همه کارکنان به ویژه کارکنان شعب باید از این خدمات مطلع باشند.
بر اساس این گزارش چهارمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری دوازدهم و سیزدهم آذرماه با حضور امین مرادی مدیر امور مشتریان، روسا ، معاونان و کارشناسان ادارات مرکزی و همچنین برخی از رؤسا و کاربران باجه شعب سراسر کشور در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

قالب دلخواه شما