برگزاری نشست مزرعه داران پرورش ماهی با مدیریت بانک کشاورزی

برگزاری نشست مزرعه داران پرورش ماهی با مدیریت بانک کشاورزی

نشست بررسی مسائل و مشکلات مزرعه داران پرورش ماهی در استان چهارمحال و بختیاری با حضور بیش از 130نفر از فعالان این بخش و مدیران بانک کشاورزی در استان ، مدیران اداره کل شیلات استان و جهاد کشاورزی استان و همچنین معاونت برنامه ریزی استانداری در محل مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این نشست الماس مجیدی مدیر شعب بانک کشاورزی استان ضمن اشاره به این که استان چهارمحال و بختیاری قطب تولید ماهیان سردآبی کشور است، افزود: گردش مالی این فعالیت در استان بیش از 900میلیارد ریال و انتظار ما از شما آن است که با متمرکز کردن حساب هاو گردش مالی خود در بانک کشاورزی ، زمینه لازم برای حمایت از این بخش را فراهم آوریم.
بر اساس این گزارش، در بخش دیگر این مراسم سه نفر از مزرعه داران و تولیدکنندگان به نمایندگی به ایراد سخن پرداختند و همگی با ابراز رضایت از عملکرد بانک مراتب قدردانی خود را از بانک کشاورزی اعلام کردند.
این گزارش می افزاید؛ در ادامه دکتر پیرعلی مدیر اداره کل شیلات استان طی سخنانی ضمن قدردانی از عملکردبانک کشاورزی گفت: باتوجه به حمایت های دولت و اعتبارات تخصیصی توسط بانک کشاورزی در زمینه تولید آبزیان ، استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت تولید 100هزار تن ماهی در سال را دارد و امیدواریم با همت شما این امر محقق شود.
لازم به ذکر است در پایان این نشست مهندس شهریار پور معاونت برنامه ریزی استانداری با ابراز رضایت از عملکرد بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی در بین سیستم بانکی استان بهترین عملکرد را درزمینه حمایت از تولید و کشاورزی دارد .



قالب دلخواه شما