تشکر کمیته امداد کشور از بانک کشاورزی

تشکر کمیته امداد کشور از بانک کشاورزی

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد کشور در راستای همکاری بانک کشاورزی استان هرمزگان با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام ( ره ) با هدف ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه ، روز شنبه 2 شهریورماه سالجاری ، از مدیریت بانک کشاورزی هرمزگان قدردانی کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان، در جلسه ای که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام ( ره ) و مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان و در محل دفتر مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد ، از زحمات و همکاری بی شائبه مجموعه بانک در جهت ایجاد اشتغال پایدار و پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تقدیر شد .
قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی در این جلسه به اهتمام ویژه بانک کشاورزی در جذب اعتبارات ابلاغی با هدف توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در بین اقشار ضعیف جامعه بالاخص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود : علیرغم محدودیت های موجود ، حمایت از احیای امید و شوق زندگی در آحاد جامعه وظیفه ای بود که باید محقق می شد ، که خداوند بزرگ این توفیق را نصیب مجموعه خدمتگزار بانک کشاورزی کرد .
وی تصریح کرد : بانک کشاورزی با پرداخت بیش از یکصد میلیارد ریال تسهیلات به قریب 1900 نفر از مددجویان توانست نقش مهمی در حفظ کانون خانواده های آسیب پذیر ایفا کند.
این گزارش می افزاید؛ در پایان مدیر کل امداد امام ( ره ) استان هرمزگان لوح تقدیر اهدایی از سوی معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام ( ره ) کشور را به قاسمی نژاد تقدیم و بدین وسیله از زحمات مدیریت بانک کشاورزی قدردانی کرد.




قالب دلخواه شما