تجلیل از مشتریان بانک کشاورزی کردستان

تجلیل از مشتریان بانک کشاورزی کردستان

به مناسبت هفته بانکداری، مراسم تجلیل از برندگان حساب های قرض الحسنه پس انداز، جاری 77 و جشنواره سرو در استان کردستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این مراسم مدیر شعب بانک کشاورزی به تشریح اهداف، فعالیت¬ها و عملکرد بانک کشاورزی کردستان در سه بخش خدمات نوین و متمایز، تجهیز منابع و کنترل مصارف و اهمیت مشتریان در بانک پرداخت.
محمد جمیل ویسی با اشاره به پیشگام بودن بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در بحث بانکداری متمرکز پرداخت و افزود: جشنواره سرو که مخصوص دارندگان دستگاه¬های پایانه فروش بانک کشاورزی است با هدف ترویج استفاده از کارت و جلوگیری از جابجایی فیزیکی پول برگزار می شود و به همین دلیل در هر دوره بانک جوایزی را برای دارندگان در نظر گرفته است که به قید قرعه به این عزیزان اهداء می شود.
وی جشنواره حساب جاری 77 مهر گستر را یکی دیگر از خدمات بانک که دارای کمترین خطر سرمایه گذاری برای مشتریان است عنوان کرد و گفت: با افتتاح حساب جاری 77 مهر گستر مشتریان ضمن شرکت در قرعه کشی که هر سه ماه برگزار می شود می¬توانند در تأمین سرمایه بخش کشاورزی و غذای مردم مشارکت داشته باشند.
مدیر شعب بانک کشاورزی سپس طرح بانک کودک و نوجوان را یکی دیگر از خدمات متمایز این بانک از سیستم بانکی برشمرد و افزود: هدف از این طرح نهادینه سازی فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی از جمله بانکداری الکترونیکی و اینترنتی است.
این گزارش می افزاید؛ در ادامه این مراسم محمد جمیل ویسی با اشاره به منابع و مصارف شعب بانک کشاورزی کردستان اعلام کرد: در حال حاضر 10 درصد سپرده¬های سیستم بانکی نزد این بانک است در حالی که این بانک به تنهایی 25 درصد تسهیلات بانکی استان را پرداخت کرد.



وی از مشتریان و مردم خواست با سپرده گذاری در بانک کشاورزی ضمن مشارکت در سرمایه گذاری بخش کشاورزی و تأمین غذای مردم از مزایا و خدمات این بانک بهره¬مند شوند و به همین خاطر جایگاه مشتریان در این بانک از اهمیت ویژه¬ای برخوردار است.
مدیر شعب بانک در استان برگزاری جشنواره¬های مختلف را از جمله سرو (مخصوص دارندگان پایانه فروش بانک کشاورزی)، جاری 77 مهر گستر و قرض الحسنه را ابزاری برای تأمین منابع بخش کشاورزی دانست.
محمد جمیل ویسی در پایان سخنان خود با اشاره به جوایز ممتاز، تعداد برندگان جوایز 250 میلیون ریالی حساب های قرض الحسنه را 26 نفر و جوایز ممتاز حسابهای جاری 77 مهر گستر و جشنواره سرو را 13 نفر اعلام کرد.







قالب دلخواه شما