پرداخت بیش از 520 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان کردستانی

پرداخت بیش از 520 میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان کردستانی

محمدجمیل ویسی مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان گفت:از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه جاری شش هزارو440 نفر از 520 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی بهره مند شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 18درصد رشد ریالی داشت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، ویسی با اعلام این خبر گفت:37 درصد از این تسهیلات برای بهره برداری از ظرفیت های موجود و 63درصد برای ایجاد ظرفیت های جدید تولیدی پرداخت شد.
مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان اضافه کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی در این مدت 13 درصد در زیربخش زراعت، 51 درصد در زیربخش خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به این بخش، 17 درصد در زیربخش دام و طیور و 19 درصد در سایر زیربخش ها هزینه شد.
ویسی رشد تسهیلات پرداختی را وابسته به تعامل کشاورزان کردستانی در پرداخت به موقع اقساط آنان دانست و گفت: با پرداخت دیون در موعد مقرر و یا حتی زودتر، بانک کشاورزی می تواند تسهیلات بیشتری را به کشاورزان پرداخت کند.
بر اساس این گزارش، مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان با تاکید مجدد بر ضرورت وصول مطالبات ،میزان مطالبات وصول شده تا پایان تیرماه را یک هزار و 438 میلیارد ریال اعلام کرد.

قالب دلخواه شما