افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی استان بوشهر

افتتاح و کلنگ زنی 71  پروژه با مشارکت و حمایت مالی بانک کشاورزی استان بوشهر

سید محسن نجفی مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و رئیسی و با گرامید‌اشت آغاز هفته دولت و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار داشت:  از شهریور ماه 1402 تا آغاز هفته دولت در سال 1403 تعداد  71 پروژه  با مشارکت بانک کشاورزی به مبلغ 1512 میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره برداری رسیده است  .

وی گفت : همزمان با فرا رسیدن هفته دولت نیز عملیات  بهره برداری  2 پروژه به مبلغ 280 میلیارد ریال به انجام رسید  و همچنین تعداد 6 پروژه در مجموع با سرمایه گذاری  680 میلیارد و با مشارکت و حمایت مالی این بانک در این هفته  کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه  عمده  این طرح ها در زیر بخشهای کشاورزی و شامل واحدهای گلخانه ، شیلات و فراوری آبزیان  ، مکانیزاسیون ، دام و طیور از جمله جوجه کشی و مرغداری گوشتی است ، افزود: تسهیلات  پرداختی به این طرح ها  از محل منابع داخلی و کمکهای فنی اعتباری و اعتبارات بند الف تبصره 18  بوده که زمینه اشتغال مستقیم تعداد 74 نفر را ایجاد نموده است .

نجفی ادامه داد : تعداد 2 طرح در بین پروژه های آماده افتتاح هفته دولت شامل مرغداری گوشتی 50 هزار قطعه ای و فراوری آبزیان با ظرفیت 3200 تن در سال  وجود دارد که 100 درصد پیشرفت فیزیکی کار انجام شده است .

وی بیان کرد : طرح مرغداری گوشتی عبداله گشایش کار در شهرستان گناوه با سرمایه گذاری 130 میلیارد ریال  و با تسهیلات 80 میلیاردی و طرح فراوری آبزیان شرکت یال آبزیان افق خاورمیانه در شهرستان بوشهر  با سرمایه گذاری به مبلغ  242 میلیارد ریال و با تسهیلات 200 میلیاردی از مهمترین طرح های آماده بهره برداری بانک کشاورزی در هفته دولت است .

قالب دلخواه شما