قائم مقام مدیرعامل: بانک کشاورزی همواره همراه و همسو با دولت است .

علیرضا طاهری بروجنی ، قائم مقام مدیرعامل بانک در جمع روسای شعب استان البرز ،بر همراهی و همکارای بانک کشاورزی در شرایط خاص و حیاتی با دولت تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت استان البرز ،طاهری بروجنی با همراهی معاون اعتباری مدیر عامل محمد رضا پویا فرد  در سفر یک روزه خود به استان البرز ،ضمن دیدار با همکاران مدیریت و شعب استان در همایش روسای شعب استان شرکت کرد.

قائم مقام مدیرعامل بانک ، با حضور در سمینار روسای شعب استان ضمن اشاره به پتانسیل خوب استان البرز و بالا بودن حجم عملیات صنعتی و اقتصادی در منطقه بیان کرد که انتظار تلاش و مساعی بیشتری از همکاران در جهت استفاده از این ظرفیت ها می رود تا در ارتقای سطح عملکرد استان و جذب حداکثری منابع به سطوح مورد انتظار بانک ارتقا یابند .

علیرضا طاهری بروجنی با اشاره به نامگذاری شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم " توسط مقام معظم رهبری ،اظهار داشت: که بانک کشاورزی هم با شعار  جذب حداکثری منابع و هدایت آن در مسیر تولیدآن را هدف و سرلوحه خود قرار داده و در واقع با تلفیق این دو شعار بایستی بانک ما که امنیت غذایی مردم از مهمترین مسئولیت های او می باشد و به عنوان مهمترین بازوی اعتباری دولت در بخش کشاورزی فعالیت می نماید ، تلاش و اهتمام بیشتری را از همکاران خود انتظار دارد .

قائم مقام مدیرعامل بانک در ادامه افزود آمار و عملکرد در بانک خوشبختانه حرکت و طی مسیر رو به جلو را نشان می دهد و با افزایش منابع بانک در سایه ی همت بالای همه ی همکاران، توانسته ایم در سطح سیستم بانکی به رتبه های خوبی ارتقا یابیم .

وی در ادامه خاطر نشان کرد، استان البرز هم کارنامه خوبی در سال جاری ارائه داشته است و توانسته در شاخص بهبود عملکرد در سطح کشور حائز رتبه سوم کشوری شود که این جای تشکر از تمام همکاران این استان را دارد همچنین در شاخص وصول مطالبات نیز این استان بسیار عالی عمل کرده که نشان دهنده تلاش و همت همکاران فعال در این حوزه می باشد.

پویا فرد معاون اعتباری بانک نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع روسای شعب استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به افزایش سهم از بازار و تلاش و همت دو چندان همکاران، بر استفاده بهینه از ابزارهای تعهد مالی در حوزه اعتبارات تاکید کرد .

پویا فرد در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به استفاده از پتانسیل های موجود ،یکی از راهکارهای موثر در پیشرفت و تغییر شرایط موجود استفاده از ابزارهای الکترونیکی و تلاش بیشتر همکاران در راستای ترویج سامانه های کاربردی همچون آسان و باران را مورد تاکید قرار داد.

در این سمینار قائم مقام مدیر عامل با اهدای یک لوح از همکاران شعبه میدان توحید کرج بابت عملکرد خوب در شاخص های مختلف همچون  مدیریت مالی ،امور مشتریان ، خدمات بانکداری الکترونیک ،وصول مطالبات و مدیریت اعتبارات قدردانی کرد .

قالب دلخواه شما