برگزاری گردهمایی روسای شعب استان مازندران با حضور معاونان مدیرعامل

برگزاری گردهمایی روسای شعب استان مازندران با حضور معاونان مدیرعامل

گردهمایی روسای شعب بانک در استان مازندران، صبح پنچ شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور اله ‌داد محمدی مفرد معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب، صادق نوری معاون توسعه کسب و کار و محمدخانی رئیس اداره کل تحول و نوآوری در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی‌ مدیریت شعب بانک در استان مازندران ، محمدی مفرد با اشاره به تقویم محصولات زراعی استان، ظرفیت های استان مازندران در تولید چندین محصول بخش کشاورزی را بی نظیر دانست و افزود: مدیریت های لیگ یک، می توانند کمک شایانی به کاهش ناترازی منابع و مصارف بانک کنند.

وی خاطرنشان کرد: از کارکنان مدیریت و شعب استان انتظار می رود با برنامه ریزی و تمرکز بر حساب های فعالان بخش کشاورزی در جهت جذب و نگهداری منابع حرکت کنند.

معاون بازاریابی و هماهنگی امور شعب با اشاره به وضعیت سپرده های مردمی و وضعیت روند عملکردی استان، بر استفاده از ظرفیت های سامانه های crm، بازارگاه و پلتفرم پالیز تاکید و خواستار شناسایی زنجیره های این سامانه ها جهت مذاکره و جذب منابع جدید در بانک کشاورزی شد.

در ادامه این گردهمایی، صادق نوری معاون توسعه کسب و کار مدیر عامل بانک نیز طی سخنانی به تشریح فعالیت های حوزه کسب و کار و ساده سازی فرایندها در بانک کشاورزی پرداخت و معیارهای درجه بندی شعب را با توجه به شاخص های مختلف بر شمرد.

وی پیاده سازی ساختار انعطاف پذیر در شعب و جانشین پروری را حائز اهمیت دانست و افزود: با تغییر مدل های کسب و کار، فرصت بیشتری برای مذاکره فراهم می شود.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار استفاده هرچه بیشتر همکاران از ظرفیت های بوجود آمده سامانه های ERM، CRM، نظام پیشنهادات و ... شد و بهره برداری از پلتفرم پالیز را از افتخارات بانک کشاورزی دانست و افزود: ظرفیت های این پلتفرم در جلسات اخیر با استاندار مازندران و مالکان زنجیره های صنعت طیور در استان گلستان تشریح شد.

وی بهره مندی از خدمات نوین مالی را از جمله رویکردهای بانک کشاورزی برای توانمند سازی تولیدکنندگان و کشاورزان با بهره گیری از قابلیت های این پلتفرم دانست.

در ادامه روسای شعب برتر استان به تشریح عوامل موفقیت خود در سال گذشته پرداختند و موانع و مشکلات کاری خود را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در استان مازندران، به تشریح آمار و عملکرد استان در شاخص های عملکردی مختلف پرداخت و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری شاهد ارتقاء رتبه استان در شاخص سهم از بازار خواهیم بود.

این گزارش می افزاید: آموزش مهارت های ارتباطی و فروش خدمات با دعوت از استاد مدعو و قدردانی از روسای بازنشسته در فاصله گردهمایی قبلی، از دیگر برنامه های همایش روسای شعب استان مازندران بود.


قالب دلخواه شما