🔰نشست معرفی پلتفرم پالیز با حضور مدیران بانک و مالکین زنجیره‌های صنعت طیور استان گلستان

🔰نشست معرفی پلتفرم پالیز با حضور مدیران بانک و مالکین زنجیره‌های صنعت طیور استان گلستان

🔺به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان گلستان، نشست معرفی پلتفرم پالیز روز سه‌شنبه مورخ 22 خرداد ماه سال جاری در مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گلستان برگزار شد.

🔺این نشست با حضور مالکین زنجیره‌های صنعت طیور استان گلستان و صادق نوری معاون توسعه کسب‌وکار بانک، وحید صیادی مدیر بانک کشاورزی استان گلستان، محمد خانی رئیس اداره تحول و کسب‌وکار و دانشفر معاون اداره تحول و کسب‌وکار بانک کشاورزی برگزار شد.

🔺صیادی، مدیر بانک کشاورزی استان گلستان، در این نشست ضمن بیان  کارکردهای پلتفرم پالیز از قبیل مدیریت جریان مالی و ثبت تراکنش‌های مالی معاملات بر بستر امن بانکداری متمرکز، تامین مالی تولیدکنندگان به شکل تعهدی و اعتباری و همچنین با اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت مرغ استان در سطح ملی، توانمندسازی زنجیره های صنعت طیور را منوط به استفاده از روش های نوین تامین مالی زنجیره ها دانستند.

🔺همچنین صادق نوری معاون توسعه کسب‌وکار بانک کشاورزی، بهره‌مندی از خدمات و روش های نوین تامین مالی را از جمله رویکردهای بانک کشاورزی برای توانمندسازی تولیدکنندگان و کشاورزان معرفی کرد و پلتفرم پالیز را به عنوان یک راهکار یا پاسخ به نیازهای برخواسته از تحولات دیجیتال تمامی کسب و کارها  از جمله صنعت طیور دانست.

🔺مسعود محمد خانی رییس اداره تحول و نوآوری نیز  در این نشست ضمن اشاره به اهمیت شکل گیری نهادها و ابزارهای جدید در صنعت مالی، استفاده از زیرساخت‌های فنی بر بستر دیجیتال را از جمله توانمندی‌های پالیز به عنوان یک سکو یا پلتفرم در صنعت بانکی کشور دانست.

🔺 خاطرنشان می شود در این نشست دانشفر معاون اداره کل تحول و نوآوری ضمن ارایه ویژگی ها و کارکردهای این پلتفرم به دیگر مزایای این پلتفرم از جمله امکان مدیریت جریان مالی، ثبت تراکنش‌های مالی معاملات بر بستر امن بانکداری متمرکز بانک کشاورزی، تامین مالی شرکت‌های عضو زنجیره به شکل تعهدی و اعتباری و سایر مزایای این پلتفرم اشاره نمود. 

🔺همچنین در این نشست فعالین صنعت طیور استان توقعات، انتظارات و دغدغه های خود را از این خدمت مطرح کردند از جمله  مبصری، دبیر زنجیره‌های طیور کشور، ضمن بیان اهمیت استفاده از مدل‌های نوین تامین مالی در صنعت طیور و اشاره به تجربه صنعت بانکی کشور در این زمینه، پلتفرم پالیز را واجد ویژگی‌های نظیر جامعیت و نو بودن دانست و اظهار امیدواری کرد این نشست ها برای ایجاد زمینه درک مشترک و نزدیکی هر چه بیشتر بانک کشاورزی به عنوان تنها نهاد تخصصی بخش کشاورزی و فعالین صنعت طیور با رویکرد برد-برد ادامه یابد.

🌍

قالب دلخواه شما