دکتر طالبی:موفقیت شعبه درگرو برآورده کردن نیازهای مشتریان است

دکتر طالبی:موفقیت شعبه درگرو برآورده کردن نیازهای مشتریان است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:این بانک مأموریت مهمی دارد و بار زندگی اجتماعی وکاری کشاورزان و روستاییان به عهده کارکنان آن است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ،دکتر طالبی روز دوشنبه نوزدهم دی ماه در دیدار با روسای شعب این مدیریت ضمن اعلام مطلب فوق افزود: همواره این موضوع باید برای ما تداعی شود که توفیق خدمتگزاری به این قشر زحمت‌کش برای ما فراهم شده است.
وی با اشاره به عزم جدی کارکنان مدیریت تهران بزرگ برای تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده در این منطقه، ابراز امیدواری کرد: عزم کارکنان منشأ حرکت ‌های مهم و مؤثری در این منطقه شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی در تشریح جایگاه شعب منطقه تهران بزرگ در تجهیز منابع اظهار داشت : هر یک از شعب این منطقه در اندازه یک استان می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.
دکتر طالبی با بیان اینکه منابع جمع‌آوری شده‌ در منطقه برای توسعه بخش کشاورزی به کار گرفته می‌شود و روسای شعب دراین کار خیر و ارزشمند سهیم هستند افزود: با ایجاد فرصت‌های بیشتر برای بانک کشاورزی، ضمن خدمت‌رسانی این بانک به فعالان بخش کشاورزی، زمینه اشتغال برای عده زیادی نیز فراهم خواهد شد.
مدیرعامل بانک کشاورزی مهم ترین ویژگی‌ مصارف این بانک را مبتنی بر تعهداتش معرفی کرد و گفت : علی رغم اینکه چنین ویژگی محدودیت‌هایی را در حوزه تجهیز منابع شعب به وجود می‌آورد، یکی از دلایل احترام مردم و مشتریان به کارکنان بانک کشاورزی، آگاهی مردم به نقش و اهمیت این بانک در تأمین مالی بخش کشاورزی است .
دکتر طالبی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان مدیریت تهران بزرگ در زمینه رشد منابع و گرایش مشتریان افزود : در زمینه بهبود وضعیت ظاهری شعب ، اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری ، وصول مطالبات و اجرا اقدامات مؤثری انجام شد اما در گام بعدی باید همکاران این منطقه عزم خود را برای حرکتی بالاتر در زمینه تجهیز منابع جزم کنند.
وی مهم‌ترین پیش نیاز و محور اصلی این حرکت را برنامه‌ریزی و ارائه راهبرد از سوی رؤسای شعب منطقه دانست و افزود: اساس کار شعب موفق، تمرکز بر برآورده کردن نیازهای مشتریان است.
دکتر طالبی با تأکید بر ضرورت بهبود وضعیت ارتباط با مشتریان (CRM)که ابزاری برای جذب مشتری است خاطرنشان کرد : با پویایی روسای شعب ،اهداف بانک در حوزه تجهیز منابع محقق خواهد شد .
وی در خاتمه سخنانش با تأکید مجدد بر نقش واهمیت تجهیز منابع اظهار داشت : انتظارات از رؤسای شعب تهران بزرگ فراتر از سایر شعب است .

قالب دلخواه شما