برگزاری همایش سراسری روسای شعب روستایی بانک کشاورزی

برگزاری همایش سراسری روسای شعب روستایی بانک کشاورزی

همایش سراسری روسای شعب روستایی بانک کشاورزی با هدف تبیین سیاست ها و اهداف کلان این بانک در حوزه های مختلف به ویژه مناطق روستایی و همچنین تبادل تجربیات روسای شعب، در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در نخستین روز از این همایش که چهاردهم دی ماه با حضور مهندس داور ماهی کار عضو هیئت مدیره،مدیران امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی،نظارت و بازرسی، پشتیبانی و تدارکات، اعتبارات و وصول مطالبات، برخی از روسای ادارات مرکزی و همچنین روسای شعب روستایی این بانک در سراسر کشور در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد، مهندس ماهی کار طی سخنانی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود درباره نقش واهمیت بخش کشاورزی در اقتصاد جوامع توسعه یافته و درحال توسعه،ریسک اعتباری، اعتبارات و وصول مطالبات،بازاریابی و تجهیز منابع و ... پرداخت.
بر اساس این گزارش،محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت و امور شعب بانک کشاورزی نیز به عنوان دومین سخنران همایش، برنامه های این اداره کل برای شعب را تشریح کرد و در ادامه روسای شعب موغار و گز- برخوار استان اصفهان، سریش آباد استان کردستان و عقیلی گتوند استان خوزستان تجربیات موفق خود در اداره شعب را بیان کردند.
این گزارش می افزاید تشکیل کلاس های آموزشی در محورهای اعتبارات خرد،وصول مطالبات، بازاریابی و تجهیز منابع،ریسک اعتباری و نقدینگی،بانکداری الکترونیکی و آموزش از دیگر برنامه های نخستین روز این همایش بود.
لازم به ذکر است در این همایش اداره کل آموزش و بهبود مدیریت با برپایی غرفه ضمن معرفی توانمندی ها ،خدمات و اقدامات سامانه آموزش از راه دور (آراد) پاسخگوی مراجعه کنندگان بود.

قالب دلخواه شما