برگزاری هم اندیشی کارشناسان ارتباطات بانک کشاورزی

برگزاری هم اندیشی کارشناسان ارتباطات بانک کشاورزی

هم اندیشی کارشناسان ارتباطات استان های بانک کشاورزی، باهدف همسویی،تقویت و توسعه فعالیت های روابط عمومی،بررسی نقاط قوت وضعف،فرصت وتهدید های پیش روی حوزه ارتباطات این بانک سوم و چهارم دی ماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در اولین روز هم اندیشی دکتر طالبی در سخنانی نقش سازمان ها در جهت دهی رفتار افراد،دیدگاه های سنتی و جدید روابط عمومی و تبلیغات و همچنین نقش کارکنان حوزه روابط عمومی را تشریح کرد.
همچنین مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی درباره نقش روابط عمومی و تبلیغات در امور مشتریان سخنرانی و عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی اهداف و ضرورت های تشکیل این هم اندیشی را بیان کرد و در ادامه مرتضی مهدویان مشاور مدیرعامل نکاتی پیرامون اهمیت خبر و خبرنویسی مطالبی را ارائه داد.
تشکیل پانل پرسش و پاسخ با حضور معاونان اداره کل روابط عمومی و بیان نظرات کارشناسان ارتباطات از دیگر برنامه های اولین روز هم اندیشی بود.
براساس این گزارش، دومین روز این هم اندیشی با تشکیل کلاس های آموزشی تئوری های عکاسی و عکاسی کاربردی توسط رئیس و یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان مطبوعات ایران آغاز شد و با جمع بندی مباحث توسط رئیس اداره کل روابط عمومی بانک کشاورزی به کار خود پایان داد.

قالب دلخواه شما