ارتباطات باید منطقی، عقلایی و اثرگذار باشد

ارتباطات باید منطقی، عقلایی و اثرگذار باشد

محمدحسن فروغی فر عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: انسجام ارتباطی بین مجموعه مدیریتی و نیروی انسانی از اتلاف انرژی و زمان در سازمان‌ها جلوگیری می‌کند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، فروغی فر روز دوشنبه بیست و یکم آذرماه ، در نخستین همایش آموزشی روابط عمومی ویژه مدیران این بانک با بیان مطلب فوق، دستیابی به انسجام در ارتباطات را از اهداف کلان برگزاری این همایش برشمرد و افزود: با گذر از مفاهیم و معقولات تجربی ارتباطات و همچنین به کارگیری مبانی علمی روابط عمومی به اهداف تعیین‌شده در این حوزه دست خواهیم یافت.
وی با اشاره به اینکه مدیران به عنوان گروه‌های مرجع تأثیرگذارترین عامل در فرآیند ارتباط هستند، تصریح کرد: مفاهیم ارتباطی باید در مدت معقول و منطقی به کارکنان سطوح دیگر سازمان انتقال یابد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی متذکر شد: ساختار، مشخصه‌ها، روش‏های مؤثر انتقال پیام و همچنین عملیاتی کردن آن باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
فروغی فر در بخش دیگری از سخنان خود به طبقه‌بندی موضوعات در حوزه ارتباطات اشاره کرد و گفت: ارتباطات درون سازمانی نامرئی اما ملموس است ازاین‌رو نیازمند آنیم که این نوع ارتباط همواره عقلایی، منطقی و اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه ارتباطات برون سازمانی وظیفه روابط عمومی‏‌ها است خاطرنشان کرد: در دنیای امروز که ارتباطات محور و شاخص توسعه‌یافتگی جوامع به شمار می‌آید، به ارتباط مداوم، مستمر و پویا با افراد و سازمان‌های بیرونی نیازمندیم.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با تأکید بر ضرورت بهبود برقراری ارتباط در سازمان‌ها اظهار داشت: ارتباطات باید به عنوان یک رفتار جمعی در سازمان‌های امروزی نهادینه شود.
فروغی فر در خاتمه سخنانش به ارتباط میان مشتریان اشاره کرد و یادآور شد با توجه به تغییرات به‌وجودآمده در صنعت بانکداری ، بررسی مجرا‌های موجود در ارتباطات مجازی یکی از موضوعات پیش روی بانک‌ها است تا بتواند از این فضا بهره‌مند شوند.
این گزارش می‌افزاید اولین همایش آموزشی روابط عمومی ویژه مدیران با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره، مدیران امور، مشاوران، روسا و معاونان ادارات مرکزی این بانک در تهران برگزار شد و تشکیل کلاس‌های آموزشی با موضوعات مدیریت استراتژیک روابط عمومی پویا در رویارویی با چالش‌های هزاره سوم، اهداف روابط عمومی در هزاره سوم انسان محور و عوامل دستیابی به مدیریت استراتژیک روابط عمومی توسط دکتر علی اکبر فرهنگی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

قالب دلخواه شما