همایش روسای شعب مدیریت آذربایجان غربی

همایش روسای شعب مدیریت آذربایجان غربی

همایش روسای شعب بانک در استان آذربایجان غربی با هدف بررسی ساختار سازمانی و عملکرد 9 ماهه تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راهکارهای اجرائی توسط روسای شعب استان با حضور علی قنبری مدیر استان ، دکتر ریاحی و زارعی نژاد معاونان اداره کل سازمان و بهبود روشها و مدیران گروه های مالی ، اداری و پشتیبانی ، اعتبارت و وصول مطالبات ، بانکداری الکترونیک و بازاریابی ، صندوق بیمه کشاورزی ، مسئول امور حراست ، روسای شعب استان و جمعی از کارکنان روز شنبه سوم دی ماه در محل سالن آمفی تئاتر مدیریت برگزار شد .
علی قنبری مدیر شعب بانک در استان ، ضرورت و اهداف برگزاری همایش را تشریح و از نمایند گان گروه های سه گانه خواست راهکارهای اجرائی و نقطه نظرات روسای شعب را مطرح کنند. مدیر استان تنها راه موفقیت را همدلی. تحمل سختی ها ، تلاش بیشتر و با برنامه دانست تا بر همین اساس بتوانیم انتظارت مردم را بیش از پیش برآورده سازیم و نسبت به ارتقاء هر چه بالاتر بانک سبزمان بکوشیم .
در ادامه دکتر ریاحی معاون اداره کل سازمان و بهبود روشها در خصوص تاثیر « استقرار نظام جامع بانکداری الکترونیکی در مهر گستر » بر طراحی ساختار سازمانی بانک و لزوم توسعه قابلیت ها و مهارت های حرفه ای سرمایه های انسانی بانک ایراد سخن کرد.
در ادامه جلسه نمایند گان 3 گروه شعب استان مشکلات و راهکارهای اجرائی برای برون رفت از وضعیت فعلی را ارائه دادند و در پایان همایش قنبری مدیر استان ضمن جمع بندی مطالب همایش و تشکر از مطالب ارائه شده توسط دکتر ریاحی اظهار امیدواری کرد؛ بیانات ایشان منجر به تحول فکری در استان شود.

قالب دلخواه شما