گردهمایی مشترک بانک کشاورزی و پیمانکاران و مجریان طرح های منابع طبیعی استان هرمزگان

گردهمایی مشترک بانک کشاورزی و پیمانکاران و مجریان طرح های منابع طبیعی استان هرمزگان

بانک کشاورزی استان هرمزگان با هدف تعامل بیشتر با فعالان بخش کشاورزی و آبخیزداری و ارائه خدمات مطلوبتر به بهره برداران این بخش ، با پیمانکاران و مجریان طرح های منابع طبیعی و اداره کل منابع طبیعی استان در روز شنبه 5 شهریور ماه سال جاری تشکیل جلسه داد .
دراین نشست که به میزبانی بانک کشاورزی و در محل سالن اجتماعات هتل همای بندرعباس برگزار شد ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان ، مهندس یکتاپور مدیرکل منابع طبیعی ، معاونان ادارات یاد شده و تنی چند از پیمانکاران و مجریان طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری حضور داشتند . قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان در ابتدای جلسه تشکیل چنین جلساتی را فصلی نو در روابط دوسویه با بهره برداران بخش کشاورزی دانست و هدف از برگزاری آن را برقراری ارتباط بیشتر با افراد حاضر در جلسه به منظور تسهیل در ارائه خدمات بهینه و مطلوب برشمرد . وی خدمتگزاری به بخش کشاورزی را از افتخارات بانک کشاورزی و مهمترین دغدغه این بانک عنوان کرد .
در ادامه مهندس یکتاپور مدیر کل منابع طبیعی استان هرمزگان حضور بانک کشاورزی را در عرصه خدمت رسانی افتخار آفرین توصیف کرد و افزود : علیرغم بروز پدیده خشکسالی چند ساله اخیر و کاهش درآمد کشاورزی ، بانک کشاورزی همواره در راستای حمایت از این بخش گام های موثری برداشته است و به عنوان سطح اتکائی مناسب برای کشاورزان محسوب می شود .
این گزارش می افزاید : در بخش دیگر از این نشست تعدادی از پیمانکاران و مجریان طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری به بیان نقطه نظراتی در خصوص احداث یک شعبه مستقل در اداره کل منابع طبیعی ، تسهیل در فرآیند صدور ضمانت نامه ، گشایش اعتبارات اسنادی ، گشایش LC ، پرداخت تسهیلات و ... برای فعالان بخش منابع طبیعی ، به منظور برقراری ارتباط دو سویه و بیشتر ، پرداختند.
در ادامه قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان ضمن تشکر از حضور صمیمی و فعال حاضران، بانک کشاورزی را خدمتگزار همه آحاد جامعه دانست و افزود : یکی از اهداف اصلی برگزاری این جلسه بهره گیری از نقطه نظرات مطروحه و حل مشکلات احتمالی در سطح کلان است . وی با اشاره به حضور مجموعه مدیران ستادی استان در جلسه خاطر نشان کرد : احداث باجه یا شعبه در اداه کل منابع طبیعی را به جد پیگیری خواهد کرد و برای جلوگیری از اتلاف وقت پیمانکاران، بهره گیری از خدمات اینترنت بانک ، موبایل بانک و سایر خدمات الکترونیکی را به تفصیل تشریح و اعلام کرد بانک برای تسهیل در مراجعه حضوری فعالان بخش آمادگی صدور کارت مشتریان ویژه را نیز دارد تا در هنگام مراجعه وقت کمتری از پیمانکاران صرف انجام عملیات بانکی شود. قاسمی نژاد تمرکز حساب فعالان بخش نزد بانک کشاورزی را یکی از اهرم های تقویت توان مالی این بانک برای حمایت از بخش کشاورزی دانست .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان ، اعضای حاضر در جلسه در نشستی صمیمانه و دوستانه به صرف افطاری پرداختند و در حاشیه این ضیافت نیز تعدادی از پیمانکاران منابع طبیعی به صورت انفرادی با مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان دیدار و پاره ای از مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

قالب دلخواه شما