حضور مدیریت بانک کشاورزی استان فارس در نمایشگاه «ما توانسته ایم»

حضور مدیریت بانک کشاورزی استان فارس در نمایشگاه «ما توانسته ایم»

مدیریت شعب بانک در استان فارس با هدف معرفی دست آوردها، توانمندی ها و پیشرفت های مختلف استان فارس، از 30بهمن ماه تا 3 اسفند ماه سالجاری،در نمایشگاه« ما توانسته ایم » در محل نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شهر شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استان فارس برگزاری نخستین نمایشگاه" ما توانسته ایم" در شهر شیراز، تحقق گوشه ای از شعار "ما می توانیم" بود که دست آوردهای مختلف استان فارس در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، اقتصادی، علمی و فرهنگی و ... را تحقق بخشید. ارائه گزارش موفقیت ها، مقاسیه کمی و کیفی روند پیشرفت ها، معرفی فن آوری های عرضه شده استان به داخل و خارج از کشور، توسعه مناسبات اقتصادی داخلی و خارجی و معرفی زمینه های سرمایه گذاری در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.
نمایشگاه "ما توانسته ایم" با مشارکت بیش از 120 دستگاه دولتی و خصوصی در چهار گروه، اقتصادی، زیرساخت، دانش و فناوری و اجتماعی و فرهنگی در فضایی به مساحت بیش از چهار هزار متر مربع، برگزار شد.
بر اساس این گزارش مدیریت بانک کشاورزی استان فارس به عنوان تنها بانک شرکت کننده در این نمایشگاه با هدف معرفی طرح های افتتاح شده بانک در دهه مبارک فجر و هفته بانکداری اسلامی و خدمات بانکی و ارائه خدمات مشاوره ای کارشناسان به مشتریان ، سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان و ایجاد زمینه جذب مشتریان بالقوه در این نمایشگاه شرکت کرد
این گزارش می افزاید: در طول برگزاری نمایشگاه عملکرد بانک در ایجاد ، توسعه و حمایت فعالیتهای بخش کشاورزی برای مسئولان استان و بازدیدکنندگان تشریح و همچنین راهنمایی و مشاوره لازم (همراه با ارائه بروشور) به علاقه مندان و فعالان بخش کشاورزی ارائه شد.
معرفی خدمات بانک از جمله ارائه تسهیلات به فارغ التحصیلان کشاورزی جویای کار ، حساب پس انداز آتیه ، بیمه محصولات کشاورزی، خدمات کارتهای اعتباری ، بانکداری الکترونیک ، صندوق امانات در کنار سایر خدمات دارای بیشترین توجه دربین بازدیدکنندگان بوده و در طول برگزاری علاوه بر مردم و مسئولان، همکاران نیز استقبال خوبی داشتند. این نمایشگاه پس از 4 روز فعالیت در روز چهارشنبه 3 اسفند ماه رسماً به کار خود پایان داد.

قالب دلخواه شما