دیدار استاندار کرمان با مدیر عامل بانک کشاورزی

دیدار استاندار کرمان با مدیر عامل بانک کشاورزی

استاندار کرمان به همراه مجمع نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ،‌ رئیس اطاق بازرگانی و مدیر شعب بانک کشاورزی این استان روز دوشنبه 10 مهر ماه سال جاری با دکتر محمد طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان در این دیدار اسماعیل نجار استاندار کرمان ضمن اشاره به نقش مهم و جایگاه موثر سیستم بانکی در توسعه پایدار کشور گفت : بخش کشاورزی یکی از اصلی ترین و زیربنائی ترین بخش های اقتصاد کشور است که برای رشد و رونق این بخش بانک کشاورزی نقش بسیار موثری را ایفا می کند.
در ادامه این نشست دکتر طالبی با اشاره به نگاه وسیع دولت در جذب سرمایه گذار، ابراز امیدواری کرد با مهیا شدن زمینه سرمایه گذاری از طریق اجرای طرح های توسعه کشاورزی در استان کرمان بتوانیم شاهد شکوفائی و توسعه پایدار در همه بخش ها و به ویژه بخش کشاورزی باشیم.
مدیر عامل بانک کشاورزی افزود : استفاده از ظرفیت های موجود بخش کشاورزی استان نیازمند تعامل و همکاری کامل با مدیریت بانک در استان خواهد بود.
گفتنی است در ادامه سعید ربیع پور مدیر بانک کشاورزی استان کرمان گزارشی از عملکرد این بانک را در حوزه های مختلف استان ارائه کرد.

قالب دلخواه شما