برگزاری جلسه مشترک بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی و شیلات استان هرمزگان

برگزاری جلسه مشترک بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی و شیلات استان هرمزگان

اولین نشست مشترک بانک کشاورزی ، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات استان هرمزگان با موضوع هم اندیشی اعتبارات توسعه بخش کشاورزی ، روز سه شنبه 12 اردیبهشت ماه و با حضور کارشناسان و معاونان بانک کشاورزی در محل دفتر مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ،در این جلسه هم اندیشی که مهندس خطیب و خانم تهرانی از اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری حضور داشتند ، پیش نویس دستورالعمل و اعتبارات توسعه بخش کشاورزی قرائت شد و کارشناسان اعزامی ستاد مرکز مسائل فنی ، حقوقی ، اقتصادی و وظایف دستگاههای اجرایی ذیربط را تشریح کردند .
بر اساس این گزارش، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان نیز به اهمیت جذب اعتبار با هدف ایجاد اشتغال از طریق ظرفیت های خالی بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود : پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات توسعه بخش کشاورزی موجب پایداری و تأمین استقلال غذایی کشور خواهد شد .
قاسمی نژاد تاکید کرد : استان هرمزگان پتانسیل های بالقوه ای در زمینه کشاورزی ، منابع طبیعی ، دامپروری و شیلات داشت که می تواند کما فی السابق یکی از قطب های تولید بخش کشاورزی کشور باشد ، بنابراین با اتخاذ تمهیدات هوشمندانه می توان اقدامات در خور توجهی را انجام داد .
لازم به ذکر است در ادامه جلسه نیز معاونان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات استان هرمزگان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند که انجام امور مربوطه با سرعت بیشتری صورت پذیرد.



قالب دلخواه شما