مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از شعب استان مازندران تاکید کرد: لزوم برنامه ریزی دقیق برای استفاده بهینه از ظرفیت ها

مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از شعب استان مازندران تاکید کرد: لزوم برنامه ریزی دقیق برای استفاده بهینه از ظرفیت ها

دکتر فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از شعب این بانک در استان مازندران، این استان را مستعد و دارای ظرفیت‌های بسیار دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده‌ی بهینه از ظرفیت های موجود در راستای تجهیز منابع و افزایش سهم از بازاربه منظور کمک به بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مازندران،  مدیرعامل بانک کشاورزی عصر روز چهارشنبه 20 مهرماه  با همراهی مدیر شعب بانک در استان مازندران، از شعب ممتاز آمل  و مرکزی فریدونکنار بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، فرخ نژاد در این دیدارها تامین امنیت غذایی را یکی از مهم‌ترین وظایف دولت‌ها و بانک کشاورزی را  بازوی مالی دولت در حمایت از بخش کشاورزی و دارای نقش بسیار کلیدی در تامین امنیت غذایی کشور دانست و افزود:  باید با تمام توان بکوشیم تا در حمایت از تامین امنیت غذایی کشور، به وظایف و تکالیف خود به‌درستی عمل کنیم.

وی تصریح کرد: هر یک از بانک ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور  با توجه به تخصص و تعهدات خود وظیفه‌ی ارائه‌ی خدمت به بخش خاصی از جامعه را دارند و بانک کشاورزی این افتخار را دارد که در راستای تولید در بخش کشاورزی و امنیت غذایی جامعه نقش‌آفرینی می کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: باعث افتخار ماست که در بانک کشاورزی به شریف‌ترین قشر جامعه خدمت می‌کنیم و یقیناً این خدمت موجبات برکت و موفقیت ما را فراهم خواهد کرد.

فرخ نژاد ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات همکاران در شعب مازندران، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان استان مازندران در بخش کشاورزی و بخش‌های مرتبط و رسالت بانک کشاورزی در حمایت از این بخش، شعب بانک کشاورزی در این استان از مزیت رقابتی و فرصت مناسبی برای تجهیز منابع و تخصیص و تزریق اعتبارات مناسب به بخش کشاورزی برخوردار هستند.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما