جلسه هماهنگی مدیر ستادی بانک کشاورزی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

جلسه هماهنگی مدیر ستادی بانک کشاورزی با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

 با هدف هماهنگی بیشتر در خدمت رسانی به تولید کنندگان بخش کشاورزی و کشاورزان جلسه هماهنگی با حضور مدیر ستادی بانک در استان ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، معاونان سازمان جهاد و مدیریت های شهرستان های استان در سالن کنفرانس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران ، در این جلسه مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان ضمن تشریح فعالیت های بانک هماهنگی بیشتر بین دو مجموعه را موجب تعالی خدمات و ارائه خدمت مطلوب به تولید کنندگان و کشاورزان دانست.
وی با اشاره به تاکید دولت بر پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی تسهیلات 50 میلیون ریالی با بازپرداخت 3 ساله را در اختیار فعالان مشاغل خانگی قرار خواهد گرفت و ازآمادگی کامل بانک برای ارائه تسهیلات ، سخن گفت و افزود : ایجاد هماهنگی لازم بین بانک و سازمان جهاد تسهیل کننده روند اعطای تسهیلات به متقاضیان خواهد بود .
بر اساس این گزارش، مهندس بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تلاش برای گسترش و ترویج بیمه کشاورزی به ویژه بیمه تضمین تولید با توجه به زراعت های استان خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در این امر شد .
این گزارش می افزاید ؛ مدیر ستادی بانک در استان ضمن تشریح کامل روند اعطای تسهیلات هدفمندی یارانه ، طرح های توسعه ملی خواستار پیگیری و تسریع در امور شد و توجه ویژه بانک به تجمیع و تمدید تسهیلات بدهکاران دارای مشکل بر اساس بند 28 ماده قانون بودجه سال 90 را از راهبردهای کوتاه مدت بانک برشمرد .
لازم به ذکر است این جلسه در پایان با پرسش و پاسخ مدیران جهاد با مدیر ستادی بانک در استان پایان یافت .

قالب دلخواه شما