برگزاری جلسه مشترک بانک کشاورزی استان سمنان با سازمان جهاد کشاورزی این استان

برگزاری جلسه مشترک بانک کشاورزی استان سمنان با سازمان جهاد کشاورزی این استان

نشست مشترکی بین بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با هدف بررسی و تحلیل نحوه پرداخت تسهیلات هدفمند کردن یارانه ها و صندوق توسعه ملی روز پنج شنبه 24 آذر ماه برگزار شد.
در این جلسه که مهندس صادقی مدیر شعب بانک کشاورزی استان، مهندس موسوی ر ئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، روسای شعب اصلی و کارشناسان و روسای اعتبارات مدیریت و معاونان سازمان جهاد کشاورزی ، کارشناسان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها حضور داشتند، ابتدا مدیر شعب بانک کشاورزی استان از تخصیص اعتبارات بودجه ای در قالب صندوق توسعه ملی به استان خبر داد و با عنایت به مدت اندک باقی مانده تا پایان سال برای پرداخت این اعتبارات ، اظهار داشت: پرداخت این منابع نیاز به مشتریان قوی و با مدارک کافی و کامل دارد .
وی در ادامه افزود: پرداخت این اعتبارات نیاز به همکاری و همدلی بانک و سازمان جهاد کشاورزی دارد که بایستی مدارک را با شفافیت کامل دریافت کنیم و بانک هم این کار را در اولویت خود قرار می دهد .
مهندس موسوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز اظهار داشت: این اعتبار جهشی در توسعه بخش کشاورزی خواهد بود و از زیرمجموعه جهاد کشاورزی خواستار اطلاع رسانی به تشکل ها شد .
وی پیگیری ویژه برای پرداخت این تسهیلات را خواستار شد و افزود: مراکز خدمات باید دنبال طرح هایی باشند که شرایط لازم را داشته باشد و اشخاصی که توانایی تامین وثیقه ملکی و سهم آورده دارند را پس از تکمیل پرونده و تایید سازمان به بانک معرفی کند.
پانل پرسش و پاسخ از برنامه های دیگر این همایش بود که در آن به مباحثی همچون آموزش ، شفاف سازی نحوه پرداخت تسهیلات و بازپرداخت آن ، تامین وثیقه و برگزاری جلسات کارگروه ها در شهرستان ها به صورت هفتگی از مواردی بود که مطرح شد.

قالب دلخواه شما