پرداخت 1559 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به واحد های تولیدی دام و طیور توسط بانک کشاورزی استان لرستان

پرداخت 1559  میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش  به واحد های تولیدی دام و طیور توسط بانک کشاورزی استان لرستان

شعب بانک کشاورزی استان لرستان در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها مبلغ 1559 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش نهاده های دام و طیور به دامداران و مرغداران استان پرداخت کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان لرستان ، شعب این بانک از ابتدای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تا هفتم تیرماه جاری مبلغ 1559میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش تامین نهاده های دام و طیور به 1184 نفر از متقاضیان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان پرداخت کردند.
این گزارش می افزاید : بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، صدور دامدارکارت و پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی را در دستور کار قرار داده است و با تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین و بسیج شعب این تسهیلات با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
بر اساس این گزارش : شعب بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی ، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک با نرخ سود 10 درصد و به واحد های متوسط و بزرگتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود 12 و 15 درصد پرداخت می کنند.
 

قالب دلخواه شما