تقدیر معاون استاندار گلستان از خدمات ارزنده بانک کشاورزی

تقدیر معاون استاندار گلستان از خدمات ارزنده بانک کشاورزی

 


🖋سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و پرداخت عادلانه یارانه با آقای وحید صیادی مدیر شعب بانک در استان گلستان دیدار کرد.

🔹️به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان گلستان وی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های مجموعه بانک کشاورزی استان گلستان در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها علی الخصوص در ایام تعطیلات تاکید کرد: خوشبختانه انسجام و همدلی و تلاش تمامی بانک‌های استان گلستان در راستای توسعه خدمت‌رسانی به مردم حتی در دورترین نقاط استان ستودنی است.
🔹️معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه حدود نیمی از جمعیت استان گلستان روستانشین هستند بیان کرد: این جمعیت قابل توجه در استان اکثرا کشاورز و دامدار هستند که نقش بانک کشاورزی در ارائه خدمات مطلوب به این بخش مهم از جامعه، حساس و پراهمیت است.

🔹️دهنوی تاکید کرد: تمام تلاش دولت در موضوع مردمی سازی و پرداخت عادلانه یارانه، توجه به اقشار آسیب‌پذیر و حرکت به سمت عدالت اقتصادی و اجتماعی است.
وی افزود: بدون شک، اجرای ظریف و دقیق عملیات حساس بانکی در این مسیر بسیار پر اهمیت و ارزشمند است.
🔹️معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره بهنقش تولید کنندگان در توسعه اشتغال، گفت: نگاه ما در مجموعه مدیریت استان حمایت از تولید و تولید کننده است که بخش مهمی از تولید در استان مرتبط با مباحث کشاورزی، دامداری، دامپروری و مشاغل وابسته است.
🔹️دهنوی افزود: امروز دیگر کشاورزی سنتی پاسخگوی نیاز جامعه نخواهد بود و صرفه اقتصادی نیز برای کشاورز به همراه نخواهد داشت و نگاه ما بر این است با توسعه حمایت بانک‌ها از کشاورزان بتوانیم کشاورزی نوین را گسترش دهیم.
🔹️وی در پایان گفت: بدون شک مسیر پیش رو مسیر روشن و آینده‌ای امیدوارکننده‌تر از گذشته است.

🔹️لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار آقای صیادی گزارشی از عملکرد بانک کشاورزی در خصوص طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و روند پرداخت تسهیلات ارائه کرد.

 

قالب دلخواه شما