همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی استان بوشهر برگزار شد

همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی استان بوشهر برگزار شد

همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی استان بوشهر صبح روز چهارشنبه 4 خرداد ماه با حضور مدیر ستادی ،معاونین ،روسای شعب و کارشناس مسئولین مدیریت برگزار شد  .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان بوشهر ،در ابتدای این همایش مهندس عباس قايدي زاده مدیر شعب بانک در استان بوشهر با تبریک کسب رتبه اول کشوری ارزیابی عملکرد در سال 1400، به اقدامات خوب انجام شده در حوزه های املاک تملیکی، ارزی، وصول مطالبات و ضمانتنامه ،از همه همکاران خواست، ضمن  برنامه ریزی مدون در سال جاري به دنبال انجام کیفی کارها باشند. وی گفت تعدادی از شعب در سال گذشته  خیلی خوب کار کرده بودند ولی کاهش درجه داشتند و این نشان دهنده آن است که کار کیفی در این شعب انجام نشده است.

مدیر ستادی شعب بانک در استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت؛ سلامت کار در حوزه ضمانتنامه را جدی بگیرید. ایشان همچنین تنها رمز موفقیت را شیوه ارتباط گیری با مشتریان دانست و از همه همکاران خواست  بر حوزه بانکداری الکترونیک تمرکز بیشتری داشته و سهم از بازار را در حوزه بانکداری الکترونیک و بازاریابی افزایش دهند. قایدی زاده همچنین بر  نظافت شعب ، نظم در ورود و خروج کارکنان و پوشش مناسب همکاران تاکید کرد.

بررسی شاخص های عملکردی ماهانه در بخش های مختلف توسط کارشناسان حوزه های مختلف مدیریت ،تقدیر از روسای شعب برتر در ارزیابی عملکرد سال 1400،اهدا کارت هدیه متولدین خرداد ماه از دیگر بخشهای این همایش بود .

قالب دلخواه شما