سامانه امتیازدهی به مشتریان بانک کشاورزی راه اندازی می شود

سامانه امتیازدهی به مشتریان بانک کشاورزی راه اندازی می شود

همایش مدیریت ارتباط با مشتریان با حضور رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان و معاونان اداره کل ارتباط با مشتریان وتحقیق و توسعه وهمچنین مدیران گروه های بازاریابی ،روسای شعب و مسولان باجه مدیریت های شعب بانک در استانها هشتم اسفند ماه سالجاری در بابلسر آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران ،درنخستین روز این همایش امین مرادی مدیر امور مشتریان در ارتباط زنده تصویری گفت :امروزه بیش از هر زمان دیگری فناوری اطلاعات در سازمان نقش موثری دارد و بهرگیری از این امکان از نیازهای اساسی هر سازمان است.
وی با اشاره به امکان بهره گیری از این سیستم به نحو مطلوب مهم ترین بخش CRMرا رفتار انسانی کارکنان بر شمردو تاکید کرد: باید روی تغییر رفتار کارکنان تمرکز بیشتری داشته باشیم و از طرفی تمرکز برروی مشتری نیز حائز اهمیت است .
مرادی افزود:نگاه کامل به مشتری مهم ترین مزیت CRMاست و محاسبه تمامی جوانب فعالیت های مشتری از نکات مورد توجه این حوزه به شمار می آید.
مدیر امور مشتریان در پایان سخنان خوداز راه اندازی سامانه امتیاز دهی برای مشتریان خبر داد.
سپس سعید چهره گشا،حمید بکامیری و مرجان فرداد از اداره کل تحقیق و توسعه و اداره کل ارتباط با مشتریان با تشکیل پانل پرسش و پاسخ به سوالات حاضران پاسخ دادند.
بر اساس این گزارش ،تشکیل کارگروه های شش گانه بررسی مشکلات موجود CRM ،نظرات و راهکارها در اجرای بهتر ،چگونگی ارتباط و مشعوف سازی مشتری ،نحوه سنجش رضایت مشتریان داخلی و خارجی و بررسی پیشنهادات قابل ارائه از دیگر برنامه های نخستین روزاین همایش بود.

قالب دلخواه شما