مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان خبر داد: پرداخت بیش از 314 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی در کردستان

مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان خبر داد: پرداخت بیش از 314 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی در کردستان

مدیرشعب بانک کشاورزی استان کردستان از پرداخت بیش از 314 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی این استان در سال ‌جاری خبر داد.
ویسی تصریح کرد: استفاده بانک کشاورزی استان از کارشناسان توانمند، موجب شد  طرح توسعه کشاورزی در استان مطلوب و دارای کیفیت مناسبی باشد.
مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان عنوان کرد: بخش مرغداری و دامپروری و مکانیزاسیون بیشترین سهم تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی در استان را به خود اختصاص دادند.
محمد جمیل ویسی بیان داشت: طرح‌هایی در زمینه احداث صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی، احداث واحدهای پرورش قارچ، احداث گلخانه، احداث و توسعه باغات، ایجاد و توسعه واحدهای مکانیزاسیون و ایجاد واحدهای گاوداری به بانک کشاورزی معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان از معرفی 2هزار و 177 طرح توسعه کشاورزی به مبلغ یک هزار میلیارد و28 میلیون ریال به بانک کشاورزی استان خبر داد و افزود: از طرح های معرفی شده به بانک، یک هزار و 123 فقره مبلغ بیش از 314 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند ومابقی طرح ها در حال تکمیل مدارک هستند.
وی با بیان این که متقاضیان طرح‌های توسعه کشاورزی باید حداقل 10 درصد سهم آورده داشته باشند، گفت: کارمزد این طرح‌ها 15 درصد است که 8 درصد آن یارانه‌دار بوده و تنها هفت درصد آن توسط متقاضیان باید پرداخت ‌شود.
این مسئول در پایان بازه زمانی بازپرداخت تسهیلات اعطا شده به طرح‌های توسعه کشاورزی را از پنج تا 10 سال ذکر کرد.

قالب دلخواه شما