کسب رتبه نخست کشوری توسط بانک کشاورزی خوزستان در پرداخت تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی

کسب رتبه نخست کشوری توسط بانک کشاورزی خوزستان در پرداخت تسهیلات طرح توسعه بخش کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت:در سه ماهه اخیر 493میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای 609طرح کشاورزی در خوزستان پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان،سید حجت اله ا‍ژ‍در در نشست خبری با خبر نگاران رسانه های گروهی در اهواز بیان داشت:پنجاه درصد از تسهیلات پرداختی برای طرح های معرفی شده از محل صندوق توسعه ملی که کارمزد آن صفر بود و نیمی از تسهیلات از محل منابع داخلی بانک کشاورزی با کارمزد 14درصد پرداخت شد که در مجموع میانگین کارمزد تسهیلات پرداختی هفت درصد است.
وی گفت:تسهیلات پرداختی در بخش زراعت ،باغداری،دام،طیور،شیلات و آبزیان،تولید محصولات گلخانه ای،صنایع وابسته به کشاورزی ،زنبور داری و کرم ابریشم و خدمات کشاورزی است.
به گفته سیدحجت اله ا‍ژدر،بانک کشاورزی خوزستان در چهار ماهه نخست امسال از نظر تعداد طرح و ارائه تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی در کشوررتبه اول را کسب کرد.
مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان در ادامه گفت:بانک کشاورزی استان از نظر میزان اعتبار تخصیصی و میزان پرداخت رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
وی گفت:امسال132هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی و زیر مجموعه آن در نظر گرفته شد که سهم خوزستان در مرحله اول از این اعتبارچهار هزارو دویست و پنجاه میلیارد ریال است.
مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان به عملکرد سال گذشته این بانک اشاره کرد و گفت:میزان پرداختی تسهیلات این بانک سال گذشته 182درصدمنابع مردمی بانک بود ،بدین معنی که این بانک از منابع مردمی سایر استان ها برای توسعه بخش کشاورزی خوزستان استفاده کرد.
بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی خوزستان از این حیث (پرداخت تسهیلات)در بین بانک های عامل استان رتبه نخست را کسب کردو مورد قدردانی استاندار خوزستان نیزقرار گرفت.
این گزارش می افزاید؛ اژدر در ادامه این نشست خبری از ابلاغ دستورالعمل اجرایی بند29قانون بودجه سال 91 برای تقسیط بدهی بدهکاران به بانک کشاورزی خبر داد.

قالب دلخواه شما