قدردانی دبیرخانه کشاورز کشور از بانک کشاورزی استان مازندران

قدردانی دبیرخانه کشاورز کشور از بانک کشاورزی استان مازندران

مهندس محمدی مدیرشعب بانک در استان مازندران درنشستی با دکتر بیابانی دبیرخانه کشاورز کشور و اعضای خانه کشور در مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران دیدار کرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، در این نشست مدیر شعب بانک در استان گفت : جایگاه کشاورزی استان در کشور بسیار پراهمیت است و ما نیز وظیفه داریم از کشاورزان و تولید کنندگان این بخش حمایت کنیم و بانک کشاورزی استان از هیچ تلاش و کوشش برای توسعه بخش کشاورزی دریغ نخواهد کرد .
مهندس محمدی افزود : تزریق اعتبارات طرح های توسعه کشاورزی روند خوبی در پیشرفت و شکوفایی کشاورزی استان داشت و موجبات رضایت مندی بیشتر کشاورزان و تولید کنندگان بخش را فراهم خواهد کرد .
بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست دکتر بیابانی دبیرخانه کشاورز کشور نیز طی سخنانی از زحمات کارکنان بانک کشاورزی قدردانی کرد و گفت : کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی ، بانک کشاورزی را بازوی حمایتی خود
می دانند و خواستار حمایت مستمر بانک از تولید کنندگان بخش هستند و از طرفی باید تعامل بیشتری با بانک کشاورزی صورت می پذیرد .
دکتر بیابانی افزود : بحث ذخیره سازی مرکبات شب عید به خوبی انجام شد و باید از شعبانی رئیس اتحادیه باغداران استان و حمایت های بانک نیز در این بخش قدردانی شود .
لازم به ذکر است در ادامه این نشست هر یک از حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .



قالب دلخواه شما