443056 هكتاراز اراضي زراعی، باغات و گزینه محصول در استان خوزستان تحت پوشش بيمه کشاورزي قرارگرفتند.

جهانپور معماریان مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان عنوان کرد: 443056 هكتاراز اراضي زراعی، باغات و گزینه محصول در استان خوزستان تحت پوشش بيمه کشاورزي قرارگرفتند.
معماریان گفت: در سال زراعي 00-99 تلاش شده است تا نسبت به بیمه محصولات کشاورزی و فرهنگ سازی در این زمینه با رشد حداکثری سطح بیمه شده مواجه باشیم و تا کنون قريب به 443056 هكتاراز اراضي زراعی و باغات در استان خوزستان تحت پوشش بيمه کشاورزي قرارگرفته است.
جهانپور معماریان ضمن اهمیت نهادینه کردن فرهنگ بیمه گری محصولات کشاورزی در استان گفت: صندوق بیمه بانک کشاورزی بهترین نهاد برای تضمین محصولات کشاورزی در استان است و با توجه به شروع فصل کشت و وقوع اتفاقات غیر مترقبه ضرورت بیمه محصولات کشاورزی را یادآور شد .
معماریان افزود: موثرترین روش برای تضمین تولید محصولات کشاورزی، بیمه محصولات کشاورزی توسط صندوق بیمه بانک کشاورزی است. این روش می تواند در صورت بروز سوانح طبیعی از قبیل بارندگی، خشکسالی، سیل، تگرگ و... برای کشاورزان این اطمینان را ایجاد نماید که به کمک صندوق بیمه بانک کشاورزی سرمایه بیمه گذار به او برگردانده خواهد شد.
مدير شعب بانک کشاورزي استان خورستان گفت: در سال زراعی پیش رو تعرفه ها و گزینه های متعددی با توجه به سطح توانمندی و خطرزا مورد نظر بهره برداران در نظر گرفته شده است تا کشاورزان و دامداران با اطمینان خاطر بیشتر در سال جهش تولید به امر تولید محصولات کشاورزی بپردازند.

قالب دلخواه شما