مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، در شاخص خدمات بانکداری الکترونیک در جایگاه عالی قرار گرفت.

مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، در مجموع شاخص خدمات بانکداری الکترونیک، در پایان سال 1399، با کسب امتیاز 74.7 ، در جایگاه عالی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان، این مدیریت، با تحقق برنامه بیش از صد درصد در شاخص های، تحقق برنامه منابع حساب های اقتصادی متصل به درگاه، تعداد مشتریان فعال اینترنت بانک، افزایش رسوب پایانه های فروش و تعداد درگاه های پرداخت، در مجموع شاخص خدمات بانکداری الکترونیک در اسفند ماه 1399، با کسب امتیاز 74.7، در بین 10 استان نخست با عملکرد عالی قرار گرفت.

قالب دلخواه شما