دکتر طالبی : توسعه مشاغل خانگی نقش زیادی در اشتغالزایی دارد

دکتر طالبی : توسعه مشاغل خانگی نقش زیادی در اشتغالزایی دارد

 دکتر طالبی روز پنج شنبه بیست و چهارم آذرماه و همزمان با سفر ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج حضور پیدا کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب در استان، دکتر طالبی پس از شرکت در جلسه کارگروه اشتغال استانداری از شعب یاسوج ، مطهری ، پارسه ، ولی عصر(عج) و مدیریت استان بازدید و با همکاران از نزدیک گفتگو کرد .
بر اساس این گزارش، در جلسه رؤسای شعب استان و همکاران مدیریت که با حضور دکتر طالبی در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد مهندس رمرودی عملکرد بانک در استان را به صورت خلاصه ارائه کرد.
در این مراسم دکتر طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهداء و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری ، هدف از این جلسه را دیدار همکاران استان و تشکر و سپاس از تلاش های آنها عنوان کرد و تلاش های همکاران را موجب سرافرازی بانک در تمام جلسات دانست و همیشه قضاوت مسئولان را در مورد بانک با توجه به همت ، حسن نیت و صداقت همکاران مثبت و خوب تلقی کرد.
وی اجرای Corebanking در بانک کشاورزی را موجب حسن نیت مسئولان نسبت به بانک دانست و افزود: نصب و اجرای Corebanking در بانک نتیجه زحمات رؤسا و همکاران شعب است و با توجه به تفاوت هایی که سیستم نصب شده با شرایط بانکداری در ایران دارد و همچنین با توجه به موارد مطرح شده در جلسات ،Corebanking به معنی کامل و واقعی فقط در بانک کشاورزی اجرا شده است .
دکتر طالبی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بانک کشاورزی در ادامه گفت : مردم بانک کشاورزی و کارکنان آن را دوست دارند و احساس آنها این است که شما صداقت دارید .دست کم 70 درصد ارزش های بانک مربوط به خلق و خو ، رفتار و خصوصیت های درونی همکاران است.سرمایه اصلی بانک نیروی انسانی و مسئولیت اصلی ما بخش کشاورزی است .
دکتر طالبی با توجه به مباحث مطرح شده در مجمع جهانی تبلیغات که در تهران برگزار شد، بخش کشاورزی را به عنوان یک فرصت بسیار مهم برای بانک دانست و عملکرد شعب روستایی را با توجه به اینکه دارای پرداخت تسهیلات زیادی هستند خوب توصیف کرد و افزود: مدیریت ارتباط با مشتری را باید مد نظر قرار دهیم و با توجه به نوع ارتباطی که با بخش کشاورزی داریم هنگام پرداخت تسهیلات به صاحبان طرح ها به عنوان یک مشتری بالقوه به آنها نگاه کنیم تا مشتریان تسهیلاتی ما، مشتری منابع ما شوند .


وی با اشاره به این که ما باید بخش کشاورزی را نگه داریم و تحقق این امر منوط به این است که تمام کارکنان بانک برای این موضوع تلاش کنند تا باعث افزایش منابع بانک شود افزود: همکاران عزیز باید در امور باهم مشورت کنند و از 30 سال خدمت در بانک استفاده بهینه ای کنند و در چگونگی انجام وظیفه خود تفکر کنند و باید دغدغه مردم و کشاورزان را هم در نظر بگیرند .
دکتر طالبی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است و طرح های زیادی منتظر دریافت تسهیلات هستند، پرداخت تسهیلات به این طرح ها موجب اشتغالزایی زیاد در استان خواهد شد.
دکتر طالبی با اشاره به تأسیس صندوق توسعه ملی در برنامه پنج ساله پنجم و واریز 20درصد از پولی که به صورت دلار از فروش نفت بدست می آید و با توجه به اینکه در بودجه سال 90 این مبلغ به صورت ریال به صندوق واریز می شود، از همکاران خواست از این فرصت برای اشتغالزایی در استان استفاده کنند .
این گزارش می افزاید؛ مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی با توجه به دغدغه ریاست جمهوری در تسریع ارائه خدمات به مردم، خواستار جدی گرفتن بحث مشاغل خانگی شد.
لازم به ذکر است دکتر طالبی در پایان به سئوالات طرح شده توسط رؤسای شعب و همکاران حاضر در جلسه پاسخ گفت .

قالب دلخواه شما