مراسم معارفه مدیرشعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مراسم معارفه مدیرشعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد


مراسم معارفه مدیرشعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ، الماس مجیدی را به عنوان مدیر شعب این بانک در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ،در این مراسم که با شرکت مهندس ماهی کار عضو هیات مدیره بانک ، مدیران دستگاه های اجرایی ، بانک ها ، روسای شعب و جمعی از همکاران بازنشسته و مشتریان بانک برگزار شد ، مهندس ماهی کار گفت: امسال پایان هفته بسیج با آغاز ماه محرم مصادف شد و این تقارن می تواند از پیوند ناگسستنی بسیج با محرم حکایت داشته باشد و رهبر عظیم الشان انقلاب شکوهمند ایران در تعابیر و توصیفات پر مغزشان از بسیج و بسیجی جمله ای دارند که « بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود » با این وصف این چنین نتیجه گرفته می شود که بسیجی نیز یعنی کسی که خود را وقف اسلام کند و در این راه آماده شهادت باشد و این راز پیوند بسیج با محرم است.
بر اساس این گزارش، عضو هیئت مدیره بانک ، با اشاره به فرهنگ سازمانی گفت: این موضوع از اساسی ترین زمینه های تغییر و تحول در سازمان هاست و به عنوان یکی از موثر ترین عوامل پیشرفت و نقطه شروعی برای حرکت و پویایی به شمار می آید.
وی در قسمتی از سخنان خودگفت: نوآوری ، توجه به ره آوردها ، تصمیم گیری مشارکتی و تیم محوری از جمله ویژگی هایی هستند که نماینگر عصاره فرهنگ سازمانی است و هر سازمانی با داشتن فرهنگ قوی به راحتی خواهد توانست رضایت شغلی کارکنان خود را افزایش داده و آنان نیز به لحاظ تعهد سازمانی، سازمان را در دستیابی به تعالی یاری می کنند.
مهندس ماهی کار با اشاره به این که بانک کشاورزی با داشتن چنین خصوصیاتی طی سال های اخیر در زمره بانک های برتر کشور قرار گرفته است افزود: نخستین عنصر توان مند ساز در بانک ، مدیران هستند چرا که آنان نشان دهنده راه و محک سرآمدی برای رسیدن به نتایج درخشان و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
این گزارش می افزاید؛ عضو هیات مدیره بانک با قدردانی از مجموعه تلاش های انجام شده در دوره مسئولیت مهندس حاتمی به عنوان مدیر شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری گفت :خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مسئولان یک توفیق الهی است که باید تلاش شود این امانت به نحو احسن به انجام برسد.
وی در ادامه اشاره داشت بکارگیری افراد تازه نفس در مسئولیت ها فرصت نوآوری و خلاقیت را در سازمان ایجاد می کند و با به کارگیری شیوه های نو و ایده های جدید به روند امور سرعت می دهد.
لازم به ذکر است مهندس ماهی کار در پایان این مراسم الماس مجیدی را به عنوان مدیر جدید شعب بانک در استان چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

قالب دلخواه شما