قدردانی مدیر کل سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از بانک کشاورزی

قدردانی مدیر کل سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از بانک کشاورزی

جلسه مشترکی بین مدیر کل سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و مسئولان بانک کشاورزی این استان روز چهارشنبه 3 اسفند ماه سال جاری در محل دفتر مدیریت بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان در این جلسه که با هدف بررسی مسایل و مشکلات در پرداخت تسهیلات و حمایت از مشاغل خانگی برگزار شد سید جواد منصوری مدیر کل سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از تلاش ها و مساعدت های بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح مشاغل خانگی قدردانی کرد و گفت: امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد در سراسر جهان محسوب می شود.
از جمله مزایای این نوع کسب و کار می توان به ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی زنان و اشتغال آنان و حذف هزینه های مربوط به خرید ،‌ رهن و اجاره کارگاه و ایاب و ذهاب آنان اشاره کرد.
در ادامه این جلسه سعید ربیع پور مدیر ستادی بانک کشاورزی استان کرمان ضمن اعلام آمادگی بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی اظهار کرد : شعب این بانک در استان تاکنون 248 فقره تسهیلات در زمینه های مختلف برای اجرای طرحهای مشاغل خانگی با مبلغی بیش از 10230 میلیارد ریال پرداخت کرده است.



قالب دلخواه شما