8020 هکتار اراضی کرمانشاه با تسهیلات بانک کشاورزی تحت پوشش سیستم آبیاری تحت فشار قرار گرفت

8020 هکتار اراضی کرمانشاه با تسهیلات بانک کشاورزی تحت پوشش سیستم آبیاری تحت فشار قرار گرفت

طی 5سال گذشته باتسهیلات بانک کشاورزی در 8020هکتار ازاراضی استان کرمانشاه سیستم آبیاری تحت فشار اجرا شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، مهندس محمد رضا پویافرد مدیرستادی شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه گفت : طی هفت ماهه اول سال جاری تسهیلاتی بالغ بر 115 میلیاردریال در قالب 15775 فقره تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت شد که از نظر مبلغ و تعداد دارای رشد29 و 33 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بود.
وی خاطر نشان کرد این بانک طی 5 سال گذشته مبلغ 270881میلیون ریال تسهیلات برای اجرای طرح آبیاری تحت فشار در سطح 8020 هکتار پرداخت کرد که انتظار می رود با عنایت به افزایش سهم کمک بلاعوض شاهد استقبال بیشتر کشاورزان برای مراجعه و اخذ تسهیلات باشیم.
بر اساس این گزارش، مهندس محمد رضا پویافرد با اشاره به این که برای اجرای سیاست های دولت جهت اشتغالزایی از ابتدای معرفی افراد در سال 85 تاکنون تعداد 3838 طرح به مبلغ 1265 میلیارد ریال از محل منابع بانکی ازمحل بنگاه های زودبازده و کارآفرین پرداخت شد افزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال 10250 نفر را فراهم کردیم وبانک دراین مورد عملکرد بسیار خوبی داشت.
این گزارش می افزاید؛ مدیرستادی شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه با بیان این مطلب که ازتسهیلات پرداخت شده درسال جاری تاپایان مهرماه 8435 فقره تسهیلات سرمایه در گردش و 7197 فقره تسهیلات سرمایه ای و 143 فقره طرح پرداخت شد افزود: بیشترین تعداد و مبلغ در قالب عقد مشارکت مدنی ، فروش اقساطی و قرض الحسنه بود و همچنین بیشترین رشد در عقد قرض الحسنه را داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 میلیارد ریال و در کل تسهیلات 254 میلیارد ریال استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت .
لازم به ذکر است بانک کشاورزی در بخش زراعت ، دام وطیور و صنایع تکمیلی بیشترین پرداختی ها را در زمینه مبلغ و تعداد در سال جاری راداشت و همانند سال گذشته بیشترین درصد را به خود اختصاص داد.


قالب دلخواه شما