برگزاری سومین جلسه ستاد بیمه استان دربوشهر

برگزاری سومین جلسه ستاد بیمه استان دربوشهر

سومین جلسه ستاد بیمه استان بوشهر روز یکشنبه بیستم آذرماه با حضور دبیر ستاد حوادث غیر مترقبه استان ،مسئولان امر در سازمان جهاد کشاورزی ، سازمان آب منطقه ای ، سازمان هواشناسی ، سازمان منابع طبیعی ،اداره کل دامپزشکی و خانه کشاورز استان در دفتر مدیر شعب بانک در استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان، در این مراسم مهندس غریب زاده مدیر گروه خدمات بیمه ای گزارشی از عملکرد صندوق بیمه استان در سال زراعی گذشته (90-89) و سال زراعی جدید (91-90) که از ابتدای مهرماه آغاز شد ارائه کرد .
مهندس غریب زاده با بیان این موضوع که سطوح تحت پوشش بیمه استان در بخش های زراعت ،باغداری ، دامداری و آبزیان چه میزان بود و حق بیمه دریافتی در هر بخش و غرامت پرداختی به بیمه گذاران چقدر است گفت : مبلغ کل دریافتی حق بیمه در بخش های مختلف و برای محصولات گوناگون در سال گذشته 32.299.428.000 و غرامت پرداخت شده 57.467.674.000 است .
بر اساس این گزارش، در این مراسم همچنین مهندس کشمیر شکن مدیر شعب بانک در استان ضمن خیر مقدم به اعضا گفت : بیمه باید دید حمایتی داشته باشد و اعتقاد ما بر آن است که هرجا ذینفع کشاورز،دامدار و یا تولید کننده بخش کشاورزی هست باید حداکثر کمک و مساعدت را انجام دهیم چرا که پرزحمت ترین ،کم درآمدترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه به شمار می آیند .
این گزارش می افزاید؛ مدیر شعب بانک در استان همچنین از کشاورزان به عنوان کلید خود کفایی بخش کشاورزی کشور یاد کرد و افزود: ما آمادگی خود را اعلام و تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم که برای رفع مشکلات آنان اقدام کنیم.
مهندس کشمیر شکن از گزارشات سازمان هواشناسی استان و سازمان آب منطقه ای نیز قدردانی و آرزو کرد که ان شاء الله باران رحمت الهی ببارد تا خیلی از مشکلات پیش روی بیمه به خودی خود حل شود.
لازم به ذکر است در ادامه مراسم همچنین سایر اعضای شرکت کننده در ستاد صندوق بیمه به مسائل و مشکلات اشاره و راهکارهای لازم را ارائه کردند .

قالب دلخواه شما