استقبال چشمگیر از اجلاس جهانی بانکداری

استقبال چشمگیر از اجلاس جهانی بانکداری

اولین اجلاس جهانی بانکداری به ریاست دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، سی ام و سی و یکم شهریور ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ این همایش با هدف ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی،تجربیات و تحولات در حوزه بانکداری،آشنایی بیشتر مدیران با مباحث علمی استادان بین المللی،بررسی راهکارهای بین المللی بانکداری و روش های نوین در مدیریت بانکی،آشنایی با روش ها و الگو های بازاریابی و فروش، روش های مشتری مداری در سطح جهانی،بررسی سیاست های پولی،مالی و اقتصادی و همچنین بررسی آخرین دستاوردهای نظام مالی و بانکی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این همایش دو روزه که با مشارکت و حمایت بانک کشاورزی برگزار شد، بیش از 100 مدیر و کارشناس از ادارات مرکزی و مدیریت های شعب این بانک در استان ها نیز با هدف ارتقای دانش علمی حضور داشتند.
این گزارش می‌افزاید؛ دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی نخستین سخنران اجلاس جهانی بانکداری بود که درباره صنعت بانکداری در جهان و جایگاه بانکداری در ایران و مسیر حرکت بانکداری الکترونیک در کشور سخنرانی کرد.
اجلاس جهانی بانکداری با سخنرانی دکتر آل اسحق رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی تهران ادامه پیداکرد و پس از آن ، دکتر مایکل جکسون، اهداف جدید بانکداری آینده را تشریح کرد.
در ادامه دکتر مارتین آلیسون ضمن تشریح بحران بانکی در جهان ، به درس ها و تجربیات این بحران اشاره کرد و به دنبال آن رابین اسپکلند در سخنرانی خود به 8 حوزه تعالی در اجرای استراتژی‌های بانکی پرداخت و پروفسور جورج سولی صنعت بانکداری در آینده نزدیک و جولیا سیمپسون استقراض مسئولانه در بانک‌های آینده را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
بعداز ظهر روز اول با سخنرانی دکتر فرهاد نیلی ، کریس اسکینر و راب براون که درباره مباحثی چون آینده بانکداری در ایران، پول دیگر بی‌معنی است و شبکه سازی برای بانکداران سخنرانی کردند، به پایان رسید و روز دوم هم همین مدرسان به همراه مایکل نوکی فارو و پروفسور گوستاو گوس ، در زمینه نظارت، حکمرانی و اخلاقیات در بانکداری و ایجاد شعف مشتری به سخنرانی پرداختند . همچنین پنل پرسش و پاسخ باحضور دکتر طالبی ، دکتر نیلی و استادان خارجی برگزار شد و به پرسش های حاضران در جلسه پاسخ داده شد.

قالب دلخواه شما