عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:آمار و اطلاعات مبنای تصمیم گیری و زندگی کردن است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:آمار و اطلاعات مبنای تصمیم گیری و زندگی کردن است

محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:آمار و اطلاعات مبنای تصمیم گیری و زندگی کردن است و صحت و تحلیل مناسب آمار در عمر و عمق تصمیم گیری اثر دارد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،فروغی فر که روز شنبه اول آبانماه در هم اندیشی کارشناسان آمار وبرنامه ریزی این بانک سخن می گفت، ضمن اعلام مطلب فوق افزود: زندگی چیزی جز تصمیم گیری نیست به نحوی که گاهی اوقات تصمیم گیری ناصحیح زندگی را به مخاطره می اندازد و بالعکس در پاره ای اوقات زندگی بر تصمیم گیری تأثیرگذار است.
وی با اشاره به بمباران اطلاعات و کسب آمار جدید تصریح کرد:این شرایط تصمیمات را دستخوش تغییر می کند. از این رو میزان اتکا به آمار و اطلاعات، در اهمیت و حیات یک تصمیم نقش بسزایی دارد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با بیان اینکه اطلاعات صحیح و به هنگام،منجر به تصمیمات بهتری خواهد شد، خاطر نشان کرد:مسئولان و کارشناسان آمار و برنامه ریزی با تولید آمار نقش تصمیم سازی را ایفا می کنند و در تصمیم گیری مدیران نقش مهمی دارند.
فروغی فر با اشاره به تغییر نظام آمار و اطلاعات بانک کشاورزی پس از استقرار نظام مهرگستر، بر ضرورت همفکری وتلاش جمعی کارکنان حوزه آمار و برنامه ریزی برای تولید،توزیع و تحلیل آمار و اطلاعات صحیح تأکید کرد.
وی در بخش دیگر از سخنان خود شفافیت،چندبعدی بودن،خلوص بالا و نگهداری ایمن را از مهم ترین ویژگی های آمار واطلاعات معرفی کرد و افزود: اگر کارشناسان آمار تخصص وتجربه بیشتری داشته باشند، تحلیل های آماری آنان کاربردی تر خواهد بود و مدیران را در تصمیم گیری های سازمانی کمک می کند.
فروغی فر با بیان اینکه وجود ناخالصی و اطلاعات نامربوط موجب انحراف در تصمیم گیری می شود، آمار را دارایی گرانقیمتی دانست که نگهداری ایمن آن بسیار ضرروی است.
وی در خاتمه گفت: کارشناسان آمار وبرنامه ریزی چراغی هستند که مسیر حرکت سازمان را روشن می کنند از این رو باید در توزیع و مدیریت توزیع آمار تمام تلاش خود را به کار ببندند.

قالب دلخواه شما