با حضور عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی، جلسه هماهنگی بیمه کشاورزی استان مازندران برگزار شد

با حضور عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی، جلسه  هماهنگی بیمه کشاورزی استان مازندران برگزار شد

جلسه هم اندیشی و هماهنگی بیمه کشاورزی با حضور دکتر ابراهیمی پاک عضو هیات مدیره صندوق بیمه کشاورزی، مدیران توسعه خدمات بیمه ای و روابط عمومی و بین الملل ستاد صندوق در جمع کارگزاران و عوامل اجرایی بیمه کشاورزی در سالن اجتماعات مدیریت استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان مازندران، عضو هیات مدیره صندوق بیمه در این دیدار ضمن اشاره ای به تاریخچه تاسیس و شکل گیری نظام بیمه کشاورزی، پایبندی به اصول و ضوابط بیمه ای را ضمن تعامل با جامعه بیمه گذاران ضروری دانست.

ابراهیمی پاک از تعرفه های جدید و متنوع  بیمه ای در سال زراعی جدید به عنوان فرصتی برای پوشش حداکثری بیمه در کشور نام برد.

گفتنی است مدیرعامل بانک کشاورزی در آغاز سال زراعی جدید و در حضور مدیران شعب بانک در استان ها، بر ضرورت تحقق حداکثری برنامه های بیمه کشاورزی با تلاش و همکاری عموم همکاران تاکید کرد.

این گزارش می افزاید: در این نشست راهکار های توسعه خدمات بیمه و تجهیز پرتفوی بیمه ای به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از شرکت ها و افرادی که در سال های اخیر بیشترین تلاش را در شبکه فروش بیمه نامه داشتند، قدردانی به عمل آمد.

قالب دلخواه شما