مدیرعامل بانک کشاورزی:افتخارما حرکت در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید داخلی است

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی، نقش و جایگاه بسیج در دفاع مقدس و همچنین اثربخشی این نهاد در پیشبرد برنامه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بعد از دوران دفاع مقدس را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی در این نشست که صبح روز یکشنبه سوم آذرماه به میزبانی این بانک  برگزار شد، خدارحمی  با بیان اینکه  همه کارکنان بانک کشاورزی بسیجی اند و در کنار سایر سازمان ها و نهاد ها در تلاشند در مسیر مقاوم سازی و افزایش توانمندی های اقتصاد کشور حرکت کنند افزود:گسترش فرهنگ بسیجی به توانمندسازی بنیان های کشور برای ایستادگی و دفاع  بیشتر در مقابله با تهدیدهای بیگانگان کمک می کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه افتخار می کنیم مجموعه تلاش هایمان در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید داخلی به ویژه بخش کشاورزی است اضافه کرد:اگر امروزه ملت غیور ما در مقابل تهدیدهای دشمنان مقاومت کرده است و سرافرازانه حرکت می کند، یکی از ارکان آن امنیت غذایی کشور و نبود نگرانی در تأمین مایحتاج عمومی کشور است که با لطف خداوند،همت کشاورزان سختکوش و حمایت های بانک کشاورزی از بخش کشاورزی این موفقیت به دست آمده است.

خدارحمی با اشاره به موفقیت های به دست آمده در عرصه های علمی و فن آوری کشور یادآور شد، با وجود همه سختی ها و مشکلاتی ایجاد شده از اجرای طرح های  توسعه بخش کشاورزی که از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کنند حمایت می کنیم و امروزه گلخانه های مدرن در سراسر کشور در حال اجرا است یا به بهره برداری رسیده اند.

وی اجرای طرح های پرورش ماهی در دریای خزر و خلیج فارس که با استفاده از روش های نوین تولیدکشاورزی به بهره برداری رسیده اند را از دیگر اقدامات بانک کشاورزی برای کمک به رونق تولید بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در خط مقدم اجرای اقتصاد مقاومتی ،حمایت از تولید داخلی و تولید غذای سالم برای هموطنان حرکت می کند و امیدواریم بتوانیم به وظایف خود برای گسترش و توسعه اقتصادی کشور عمل کنیم.

بر اساس این گزارش،پیش از سخنرانی مدیرعامل بانک کشاورزی محمد صدیق فرمانده حوزه مقاومت بسیج این بانک، عملکرد و برنامه های این حوزه را تشریح کرد.

قالب دلخواه شما