توقف انتشارنسخه کاغذی ماهنامه داخلی بانک کشاورزی

توقف انتشارنسخه کاغذی ماهنامه داخلی بانک کشاورزی

  بانک کشاورزی در اجرای مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه حفظ و صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی، نسخه کاغذی ماهنامه داخلی خود را منتشر نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،این بانک همواره بر توسعه پایدار کشور که محور اصلی آن محیط زیست است تأکید و اهتمام داشته است و با توجه به گسترش روز افزون فناوری های الکترونیکی به ویژه فناوری های مبتنی بر اینترنت، خدمات و اقدامات موثری را ارائه داده است.

بر اساس این گزارش، در اجرای بخشی از مسئولیت اجتماعی و با هدف توجه به مسائل محیط زیست و صیانت از آن به عنوان یکی از اهداف و راهبردهای سازمان های توسعه محور، نسخه کاغذی ماهنامه پیام مهر بانک کشاورزی از این پس منتشر نخواهد شد و نسخه دیجیتالی آن از طریق پایگاه اینترنتی این بانک به نشانیwww.bki.ir در دسترس خواهد بود.

این گزارش می افزاید،بانک کشاورزی با اجرای طرح طوبی برای توسعه جنگل ها درکشور، بهبود استفاده از منابع آب و بهینه کردن مصرف سوخت، پیاده سازی و اجرای سیستم اتوماسیون اداری برای کاهش مصرف کاغذ، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با هدف کاهش آلودگی های ناشی از رفت وآمد و ... اقدامات موثری را برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی انجام داده است.

قالب دلخواه شما