نماینده مردم اسفراین: بانک کشاورزی تنها بانکی است که در مسیر خودش فعالیت و حرکت می کند

نماینده مردم اسفراین: بانک کشاورزی تنها بانکی است که در مسیر خودش فعالیت و حرکت می کند

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد مثبت و مستمر بانک کشاورزی گفت: با اطمینان خاطر عنوان می کنم که بانک کشاورزی تنها بانکی است که در مسیر خود فعالیت و حرکت می کند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی، در جلسه ای که بابت تسویه حساب گروهی کشاورزان در رابطه با سهم بدهی آنان در تسهیلات سد بیدواز برگزار شد، دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما با مشکلات بسیار زیادی در بخش کشاورزی روبرو هستیم که این مساله آسیب های جدی را به کشاورزان وارد می کند؛ اما با ویژگیهایی که در بانک کشاورزی سراغ داریم امیدواریم که این بانک بتواند تدبیری بیاندیشد تا کارها با کیفیت و نظارت بیشتر در بخش کشاورزی انجام پذیرفته و معضلات آنان نیز در همین راستا حل شود. وی همچنین ضمن قدردانی از مدارا و صبر کارکنان بانک کشاورزی در مواجهه با کشاورزان و فرصت دهی به آنان عنوان کرد: ما به این مساله نیز واقفیم که بانک کشاورزی بانکی است که بیشترین فشار منابع و مصارف بر اوست.
در ادامه جلسه دادزری مدیر شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی گفت: شما تولید کنندگان عزیز حق بزرگی بر گردن ما دارید چرا که تامین نان سفره های ما با شماست.
وی ضمن ارائه آمار و عملکرد بانک کشاورزی در این شهرستان عنوان کرد: عملکرد بانک کشاورزی در این شهرستان به گونه ای است که 6 برابر سپرده های مردمی، تسهیلات پرداخت شده و ما از شما انتظار داریم تا با تجهیز منابع در بانک به عهد خود وفا کنید تا توان پرداخت تسهیلات را داشته باشیم. هر ریال کمک شما در تجهیز منابع و وصول مطالبات اقدامی در جهت تقویت بنیه مالی بانک است.
دادزری مدیر استان ضمن قدردانی و تشکر از دکتر قوامی نماینده مردم اسفراین و محمدزاده فرماندار این شهرعنوان کرد: به همراهی و همکاری شما در وصول مطالبات و تجهیز منابع بانک نیازمندیم .
در خاتمه جلسه نیز علیمیرزایی معاون سازمان آب منطقه ای استان ضمن تشکر از همکاری و همراهی صمیمانه بانک کشاورزی گفت: از شما که به کشاورزان سخت گیری نکرده و نهایت همکاری را با ایشان داشتید سپاسگزارم چرا که نهایت همکاری را در این چند سال با ما داشتید.

قالب دلخواه شما