مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان:شعب بانک کشاورزی استان لرستان17 میلیارد ریال کمک بلاعوض و 31 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به سیلزدگان پرداخت کردند

علی جهانی میر مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان گفت: شعب بانک کشاورزی تا کنون17 میلیارد ریال کمک بلاعوض و 31 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه جبران خسارت سیل به سیلزدگان این استان پرداخت کردند.
 به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان لرستان، در پی وقوع سیل فروردین ماه 98 و آسیب های وارده به بخش کشاورزی استان و با ارزیابی های انجام شده و همچنین فهرست برداری از خسارت دیدگان، در مرحله نخست تعداد 1246 نفر از خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان از سوی سازمان جهادکشاورزی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به بانک کشاورزی معرفی شدند که تا کنون تسهیلاتی بالغ بر 31 میلیارد ریال به  725 نفر از معرفی شدگان پرداخت شده و مابقی نیز در حال پرداخت است. همچنین مدیریت بانک کشاورزی استان لرستان روز دوشنبه 31 تیرماه 98 اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال از استانداری لرستان دریافت کرد که این اعتبار به صورت کمک بلا عوض به حساب تعداد 462 نفر از تولیدکنندگان بخش کشاورزی که در سیل فروردین ماه 98 دچار خسارت جدی شده اند واریز شد.
علی جهانی میرافزود: معرفی شدگان از شهرستان های سیلزده پلدختر، معمولان، چگنی، ویسیان، کوهدشت، رومشگان، الشتر، دورود ، الیگودرز، ازنا و بخش های تابعه بوده اند که به همه آنها اطلاع رسانی شده است تا هر چه زودتر به شعب بانک کشاورزی در بخش ها و شهرستان های اشاره شده مراجعه و تسهیلات خود را دریافت کنند.
 وی در زمینه نحوه ضمانت تسهیلات پرداختی به سیلزدگان گفت: برای ضمانت تسهیلات پرداختی به هر سیلزده از سایر سیلزدگان که برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند به صورت زنجیری استفاده می شود. 

قالب دلخواه شما