دیدار نورزوی مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان مدیریت استان البرز

دیدار نورزوی مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان مدیریت استان البرز

 

 

 

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در سومین روز کاری سال 1398با حضور در مدیریت شعب این بانک در استان البرز ، با کارکنان این مدیریت دیدار و از نزدیک گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این دیدار نوروزی که صبح روز پنجشنبه هشتم فروردین ماه برگزار شد، خدارحمی با کارکنان  واحدهای مختلف مدیریت استان البرز و برخی شعب این استان دیدار کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با مسئول کانون بازنشستگان مدیریت استان البرز، با تأکید بر تکریم بازنشستگان و رسیدگی به وضعیت رفاهی به ویژه همسان سازی حقوق آنان ابراز امیدواری کرد: با اقداماتی که در این زمینه صورت می گیرد لبخند بر لب همکاران بازنشسته بنشانیم.

این گزارش می افزاید؛ مسئول کانون بازنشستگان مدیریت استان البرز نیز از اقدامات سال گذشته خدارحمی برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان تشکر وقدردانی کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار نورزوی، خدارحمی در شعب  مرکزی، عظیمیه،محمدشهر،تره بار وگلشهر نیز حضور یافت و ضمن تبریک سال نو با کارکنان و مشتریان حاضر در این شعب دیدار و گفت و گو کرد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما