دکتر طالبی:تعالی بانک وابسته به تلاش همه همکاران است

دکتر طالبی:تعالی بانک وابسته به تلاش همه همکاران است

همزمان با سالروز فرخنده میلاد حضرت زهرا (س)، همایش روسای شعب در استان گیلان با حضور دکتر طالبی مدیر عامل بانک ، مدیر ستادی ، مدیران گروه ها ، همکاران مدیریت وکلیه روسای شعب استان گیلان در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
در این همایش دکتر طالبی هدف از حضور خود را در جمع روسای شعب ، تشکر از زحمات همه همکاران وسهیم بودن ایشان درسرافرازی بانک کشاورزی عنوان کرد وخاطر نشان شد: در سال 1391 طرح توسعه کشاورزی به عنوان یک ماموریت عظیم به بانک کشاورزی محول شد و به حول و قوه الهی وتلاش دسته جمعی واهتمام کلیه همکاران این مهم به نحو احسن به انجام رسید . به نحوی که رضایت وقدردانی ریاست محترم جمهور را در پی داشت .
دکتر طالبی در ادامه ضمن تبیین فضای رقابتی موجود ، افق پیش روی بانک را برای همکاران ترسیم کرد و سال 92 را سال سرمایه انسانی اعلام وتاکید کرد: تعالی بانک وابسته به تلاش همه همکاران است و بی شک همکاران توانمندی های بسیار فراتری از وضعیت فعلی دارند. وی در ادامه خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت های موجود وبه منصه ظهور رساندن این پتانسیل ها مستلزم افزایش مستمر دلدادگی است و اینک در آستانه هشتادمین سال تاسیس این درخت پربار و سرسبز، این خرد جمعی وعرق سازمانی است که می تواند این مهم را به منصه ظهور برساند .

قالب دلخواه شما