حمایت همه جانبه بانک کشاورزی استان همدان از توسعه تولید و اشتغال در نهاوند

فرماندار نهاوند در نشست بررسی مشکلات دو واحد بزرگ تولیدی شهرستان نهاوند ( لبنیات احسان سپیده و کشت و صنعت خزل) که با حضور مدیر بانک کشاورزی استان همدان، مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: سیستم مالی کشور و در رأس آن‌ بانک‌ها، نقش بسیار اساسی و به ‌سزایی در ایجاد فرصت‌های شغلی و تولید ملی دارند و بدین سبب در اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای آسان‌سازی روند تولید و استفاده از تمامی ظرفیت های این واحدها تولیدی در شهرستان، نظام بانکی به ویژه بانک کشاورزی باید حمایت خود را بیشتر کند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان همدان، ناصری گفت: خوشبختانه در مدت حضور کوتاه دکتر حیدرنژادیان در استان همدان، سه بار به شهرستان نهاوند سفر کرده که نشان میدهد وی در راستای تعالی بخشیدن به بخش تولید و اشتغال در شهرستان نگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: بیش از نیمی از تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده که با درایت و نگاه دکتر حیدرنژادیان قطعا این روند در آینده سرعت بیشتری می گیرد.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی یک بانک تخصصی در بخش کشاورزی است و هدف اصلی آن توسعه ای است به همین علت نگاه حمایتی بانک کشاورزی از ایجاد تولید و اشتغال، در عمل به اثبات رسیده است.

وی همچنین در بیست و دومین کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به این موضوع که بخش  عمده ای از تسهیلات اشتغال و طرح­های اشتغال­زا در شهرستان نهاوند مربوط به بانک کشاورزی است، افزود از بانک کشاورزی در استان و شهرستان رضایت وجود دارد و به نمایندگی از کارگروه شهرستان از مدیریت فعلی بانک کشاورزی استان و مجموعه شهرستان در این مقطع تشکر می­کنم.

قالب دلخواه شما