مراسم معارفه مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم معارفه مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید شعب بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهندس ماهیکار عضو محترم هیئت‌مدیره ،غدیر خادم الحسینی، موسی رمرودی مدیران ‌قبلی و جدید در این استان و جمعی از مسئولان استانی ، روسای شعب و همکاران مدیریت مذکور برگزار شد.
مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک آغاز سال جدید که در آن زیبایی آفرینش در بالاترین چهره خود آشکار می‌شود را به حاضرین تبریک گفت و با اشاره به نامگذاری سال 1390 به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری گفت همه‌ساله از سوی معظم‌له براساس دغدغه‌های موجود در نظام اسلامی نقشه راهی راهگشا تعیین می‌شود از همه مردم و مسئولان خواسته می‌شود که به نام گذاری صورت گرفته و عمل به محتوای آن پایبند باشند.
وی با بیان این جمله از سوی مقام عظمای ولایت که فرموده‌اند « در سال جاری حرکت طبیعی کافی نیست و باید در این میدان حرکتی جهشی و مجاهدانه داشته باشیم » نکاتی را درباره تفاوت جهاد اقتصادی با تلاش اقتصادی مطرح و با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم ، استقلال اقتصادی را جمال جامعه اسلامی توصیف کرد و از نگاه آیات قرآن امتیازات خاص اهل جهاد را یادآور شد و گفت در سال جاری باید حرکتی در دستور کارمان قرار ‌گیرد که خداوند ما را نیز از مشمولان این عنایت محسوب کند . وی در ادامه با بیان ویژگی‌های عصر انفجار اطلاعات و همچنین سازمان‌های برجسته عنوان کرد که امروزه مدیران هوشمند و کارکنان کارآمد و خلاق عامل موفقیت سازمان‌های برجسته هستند و بانک کشاورزی نیز از یک چنین موهبتی در خصوص کارکنانی که دارای دانش، قابلیت، مهارت و خبرگی هستند برخوردار است.
عضو هیئت مدیره بانک گفت: در سازمان‌های پویا، مدیران عمدتاً دارای چهار ویژگی هستند که ماحصل این ویژگی‌ها سبب افزایش رضایتمندی پرسنل و از همه مهم‌تر رضایتمندی مشتریان را فراهم می‌سازد .
آنان پیوسته در جستجوی راهی برای ارتقاء و تعالی سازمان هستند ، ضمن اینکه با فرصت‌ها همسو و هماهنگ بوده و دائماً در جستجوی موقعیتی به منظور انجام بهتر عملیات هستند. از بخشی نگری پرهیز می‌کنند و محدوده دید آنان به گستردگی کل سازمان است و کار تیمی و مشارکت گروهی افراد در انجام کار در برنامه آنان قرار دارد . وی در ادامه ضمن قدردانی فراوان از مجموعه تلاش‌های صورت گرفته در دوران مسئولیت مهندس خادم الحسینی در سمت مدیر ستادی بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از 30 سال خدمت صادقانه و بی‌وقفه فصل جدیدی از زندگی همکار عزیزمان آغاز می‌شود و دعای ما نیز بدرقه راهش باد.
عضو هیئت مدیره بانک در ادامه نسبت به معرفی مهندس رمرودی به عنوان مدیر جدید ستادی بانک در استان پرداخت و با اشاره به مسیر خدمتی مشارالیه و توفیقات مکتسبه ایشان در مدت زمان حضور نامبرده در بانک اظهار امیدواری کرد با همراهی مجموعه همکاران مدیریت شعب بانک در استان و با برنامه‌های مدنظر نامبرده در خدمت‌رسانی به مردم عزیز این خطه از ایران زمین بیش از گذشته قدم‌های مؤثری برداشته شود .

قالب دلخواه شما