بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از سومین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان ، ماهی گیری و صنایع وابسته (IFEX 2018)

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از سومین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان ، ماهی گیری و صنایع وابسته (IFEX 2018)

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، از سومین نمایشگاه بین المللی شیلات ، آبزیان ، ماهی گیری و صنایع وابسته (IFEX 2018) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی در جریان این بازدید که صبح روز پنجشنبه دوازدهم مهر ماه سال جاری برگزار شد، با «حسن صالحی» معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران  همچنین «مجتبی خسرو تاج» معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت دیدار وگفت وگو کرد.

در این دیدار رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به نقش بانک کشاورزی در توسعه صنعت شیلات گفت:بدون حمایت های این بانک دستیابی به پیشرفت های امروز شیلات کشور ممکن نبود.

وی از تلاش های مدیرعامل و  کارکنان بانک کشاورزی در حمایت از صنعت شیلات و آبزیان کشور تشکر وقدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در این بازدید، مدیرعامل بانک کشاورزی که«محمد حسین حمزه پوری» رئیس مرکز پژوهش های کاربردی این بانک وی را  همراهی می کرد، ضمن بازدید از نمایشگاه، در برخی از غرفه های فعالان صنعت شیلات نیز حضور یافت و با مدیران وکارشناسان حاضر در این غرفه ها گفت وگو کرد و تولید کنندگان و فعالان صنعت شیلات کشور که در این نمایشگاه حضور داشتند، از عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در این عرصه ابراز رضایت و قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید، تبادل افکار بدیع و توسعه همکاری های اقتصادی و فنی، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولیدی در عرصه داخلی و بین المللی و ایجاد بستر صادرات محصولات شیلات،ارائه پیشرفت های داخلی و خارجی در عرصه صنعت شیلات،تقویت و بهبود سیستم توزیع و تسهیل ارتباطات تجاری و فنی،ارتقادانش فنی در تولید، عمل آوری و بازاریابی، معرفی پتانسیل های جدید،ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در صنعت شیلات کشور،فرهنگ سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 این نمایشگاه  از 11 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغار شده است و تا چهاردهم  همین ماه ادامه خواهد داشت.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما