حضور مهندس قاسمی زانیانی در جلسه توسعه اشتغال پایدار روستایی به میزبانی بانک کشاورزی استان هرمزگان

حضور مهندس قاسمی زانیانی در جلسه توسعه اشتغال پایدار روستایی به میزبانی بانک کشاورزی استان هرمزگان

کارگروه بررسی وضعیت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با حضور مهندس قاسمی زانیانی قائم مقام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر خالدی مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس صادقی معاون بررسی فنی طرح های اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری، مهندس باقرزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان و مدیران شعب بانک کشاورزی استان های هرمزگان، کرمان، بوشهر، فارس و جنوب کرمان ، معاونان برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان های مذکور به میزبانی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان، در این جلسه مهندس قاسمی زانیانی اظهار داشت:  بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی در این مقطع زمانی در اوج هماهنگی و تعامل هستند  و نقش تامین منابع مالی و اثر آن بر بخش کشاورزی و امنیت غذایی بر کسی پوشیده نیست.

 وی تصریح کرد:  ایجاد تحول و جهش در بخش کشاورزی نیاز به سرمایه گذاری به ویژه در بخش های زیربنایی مانند مکانیزاسیون، آب و خاک و ... دارد که بانک کشاورزی بیش از 90 درصد منابع را تامین می کند و ماحصل آن رشد بخش کشاورزی و افزایش تولیدات است.

قائم مقام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان، تاکید کرد در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تسریع در جذب با رعایت کیفیت جذب منابع در اولویت است. وی افزود: دستگاه های اجرایی حجم بالای ثبت نامی ها را تعیین تکلیف کنند  و در پرداخت ، بررسی های فنی، مالی و اقتصادی بانک را ملاک عمل قرار دهند.

شایان ذکر است بر اساس اعلام اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان هرمزگان و به تائید قائم مقام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ، این استان با پرداخت  بیش از 302 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی ، بیشترین جذب را در بین استان های کشور دارا بوده است .

قالب دلخواه شما