مدیرعامل بانک کشاورزی: به لحاظ انضباط مالی ، ممتاز هستیم

مدیرعامل بانک کشاورزی: به لحاظ انضباط مالی ، ممتاز هستیم

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در همایش رؤسای شعب این بانک در استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: بانک کشاورزی با صفر کردن اضافه برداشت در پایان سال 95 و بدون اخذ خط اعتباری از بانک مرکزی، در اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح ها و سیاست های دولت توانست از لحاظ مبلغ و تعداد طرح های حمایت شده رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اصفهان، دکتر شهیدزاده روز 29 آذر در جمع روسای شعب این بانک تصریح کرد :در ابتدای دولت تدبیر و امید خوداتکائی بانک کشاورزی 46درصد بود،لیکن در حال حاضر خودکفائی ما به 96 درصد رسیده است.

وی اظهار داشت:این در حالیست که قبلا مصارف ما بالاتر از منابع بود ولی هم اکنون این دو تطبیق پیدا کرده و درحال حاضر منابع بانک سه برابر شده و به همین دلیل توانسته ایم تسهیلات برای توسعه بخش کشاورزی را نیز با نرخ 15درصد به سه برابر افزایش دهیم.

وی حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را در جمع رؤسای شعب بانک در سمینار بابلسر مهم برشمرد و گفت:بانک کشاورزی در راستای اجرای اهداف دولت تدبیر و امید گامهای مثبتی برداشته و در کنار دولت به عنوان یک سرباز انجام وظیفه کرده است و همین موضوع باعث شده که بتوانیم از وجود معاون رئیس جمهور در گردهمائی رؤسای شعب بهره ببریم.

دکتر شهیدزاده اجرای سیاست های امنیت غذائی را وظیفه بانک کشاورزی دانست و تصریح کرد،جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات و اینکه از چه طبقه ای به حیطه وصول در آمده است از جمله شاخص هایی است که با آن مدیریت ها و شعب را ارزیابی می کنیم.

وی در ادامه با بیان این که بانک کشاورزی به دلیل داشتن انضباط مالی در زمان تحریم و پساتحریم همیشه مورد توجه بانک های داخلی و خارجی بوده است گفت: بر اساس ارزیابی وزارت امور اقتصادی و دارائی در اجرای سیاست های راهبردی این وزارت خانه،  بانک کشاورزی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است..

دکترشهیدزاده همچنین به مصوبه 1500 میلیارد تومانی مجلس برای توسعه اشتغال روستایی اشاره کرد و گفت:حدود 50 درصد از این منابع در اختیار بانک کشاورزی است و ماباید با جذب منابع ارزان قیمت بتوانیم به همین میزان جذب منابع برای پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان داشته باشیم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: این پیشنهاد در مجمع عمومی از جانب بانک کشاورزی مطرح شد و خوشبختانه دکتر کرباسیان نظر مساعد خود را برای پیگیری موضوع اعلام کرده است..

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما