بهره برداری از چهارمین سالن فری استال شرکت کشت و صنعت شریف آباد در استان قزوین

بهره برداری از چهارمین سالن فری استال شرکت کشت و صنعت شریف آباد در استان قزوین

چهارمین سالن فری استال شرکت کشت و صنعت شریف آباد با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی با حضور استاندار قزوین ،مدیران شرکت سرمایه گذاری هلدینگ کوثر و جمعی از مسولان روز یک شنبه چهاردهم اردیبهشت سال جاری افتتاح و بهره برداری از آن آغازشد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان قزوین در مراسم افتتاحیه این طرح، مرتضی روزبه استاندار قزوین طی سخنانی به جایگاه ویژه قزوین در بخش کشاورزی اشاره کرد و احداث 1400کیلومتر شبکه آبیاری برای انتقال آب سد طالقان به دشت قزوین را از افتخارات بخش کشاورزی کشور دانست.
درادامه نوروزی عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری هلدینگ کوثر نیز در سخنان خود از همکاری و حمایت مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین به دلیل تسریع در اعطای تسهیلات برای احداث سالن های فری استال این شرکت تشکر و قدردانی کرد.
منوچهر رافعی دهکردی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان قزوین در سخنان خود حمایت از طرحهای بزرگ کشاورزی را افتخاری برای این بانک دانست و گفت: شرکت کشت و صنعت شریف آباد یکی از کشت و صنعت های بزرگ و موفق کشور است.
وی گفت : مبلغ 72میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح توسعه کشاورزی به این شرکت برای احداث سالن های فری استال پرداخت شده است.
این گزارش می افزاید شرکت کشت و صنعت شریف آباد با 4500راس دام صنعتی و 2400راس دام دوشا در سطحی به وسعت یکهزار هکتار، روزانه بیش از80تن شیر تولید می کند و با برنامه توسعه این شرکت و احداث سالن های فری استال، ظرفیت مجموعه به 10هزار راس دام سنگین صنعتی و 5 هزار راس دام دوشا در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت.

قالب دلخواه شما